7 תשובות
אם הוא לא רוצה בחזרה תמכרי
לג בעומר
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
הייתי שומרת אותו כמו זיכרון ישן כזה
או שסתם תצבעי אותו ותתלי אותו בחדר זה יפה
למכור ביד 2
אם הפרידה הייתה מכוערת תשמרי ללג בעומר או סתם תשברי
אם היה סבבה תציירי משו יפה ותתלי על הקיר זה יכול להיות אסתטי כזה
אם היה סבבה תציירי משו יפה ותתלי על הקיר זה יכול להיות אסתטי כזה
באותו הנושא: