11 תשובות
יוו כיף לך חחח
שואל השאלה:
אמאלה חצי מהמדינה לבנה
אמאלה חצי מהמדינה לבנה
אנונימית
שואל השאלה:
תבדקו אצלכםם
תבדקו אצלכםם
אנונימית
הלוואי, אצלי אין כלום(גם ירושלים)
למה סתם להדליק
באמת???
אבל שמעי שזה מה זה מבאס
אבל שמעי שזה מה זה מבאס
סעמק אני רוצה
אממ אני כרגע בפסגת זאב והדבר היחיד שאני רואה מהחלון שלי זה גשם ואת ההשתקפות המגעילה שלי.
מגניב :)
שואל השאלה:
סתם לא איזה הלוואי גידםדזפגגם
סתם לא איזה הלוואי גידםדזפגגם
אנונימית
^^^פסגת זאב ומאשרת
באותו הנושא: