7 תשובות
וואו, אני חושבת שאת צריכה לאזור כוח ולהתחיל לצאת לדייטים לדבר עם ילדים ולא להיות סתם בדיכאון כל הזמן, אין לך סיבה לכעוס על עצמך אני בטוחה שאת מהממת ואם הוא דחה אותך הוא אפס. את לא צריכה לבכות עליו❤ תנסי לצאת לדייטים זה ישפר לך את ההרגשה ואולי תתאהבי במישהו ואז בכלל תרגישי בעננים.
הוא לא רצה אותך בעיה שלו הוא הפסיד אותך.
וזאת לא אשמתך אני בטוחה שאת אחלה בן אדם והינה את אמרת בעצמך שהרבה מתחילים איתך אז קדימה תני צאנס לאחד חדש אולי הוא יותר טוב ממנו תתקדמי הלאה למרות שזה קשה אבל את יכולה!
ואני תמיד כאן אם את צריכה :)
וזאת לא אשמתך אני בטוחה שאת אחלה בן אדם והינה את אמרת בעצמך שהרבה מתחילים איתך אז קדימה תני צאנס לאחד חדש אולי הוא יותר טוב ממנו תתקדמי הלאה למרות שזה קשה אבל את יכולה!
ואני תמיד כאן אם את צריכה :)
את מאובחנת? מקבלת טיפולים?
אם לא, באמת שכדאי לך. אנשים כאן לא מבינים ואומרים לך "אה פשוט תצאי לדייטים ותהיי שמחה". זה לא עובד ככה. לצאת מדיכאון זה תהליך ארוך מאוד ולרוב בלי עזרה מקצועית ייקח לך שנים לצאת מזה.
אם לא, באמת שכדאי לך. אנשים כאן לא מבינים ואומרים לך "אה פשוט תצאי לדייטים ותהיי שמחה". זה לא עובד ככה. לצאת מדיכאון זה תהליך ארוך מאוד ולרוב בלי עזרה מקצועית ייקח לך שנים לצאת מזה.
אנונימית
בתור אלכוהוליסטית דיכאונית לשעבר אומרת לך קחי את עצמך בידיים זו שנה חדשה הזדמנות חדשה לשנות ולחיות חיים טובים יותר אז הוא לא רצה אותך בעיה שלו הוא מפסיד פה לא את,את מושלמת כולם רוצים אותך,כל העולם ואשתו מתחילים איתך ואת מסתכלת על האפס הזה?מי הוא כבר שצריך לעניין אותך?
זה מה שהייתי רוצה להגיד לעצמי בכיתה י'.
ובהקשר לדיכאון אני יודעת כמה קשה זה ואת בטח מרגישה שזה לא הגיוני לצאת מזה ואת במערבולת ושאת בהכי למטה ואי אפשר לטפס למעלה אבל תאמיני לי שאפשר אם אני הצלחתי שהייתי במצב אובדני לגמרי ואני כל יום איבדתי הכרה במקומות שונים ועם כל הנסיונות שלי להרס עצמי בכל זאת הצלחתי לקום ולשנות את החיים שלי גם את יכולה.
וכדאי שלדברי עם פסיכולוגים זה עזר לי בתקופה הזאת למרות שאת כל הדרך עשיתי בעצמי ויתרתי מהדיכאון לבד,חשוב שיהיה לך אדם לדבר איתו שיכול להזדהות איתך ולהבין מה את עוברת.
זה מה שהייתי רוצה להגיד לעצמי בכיתה י'.
ובהקשר לדיכאון אני יודעת כמה קשה זה ואת בטח מרגישה שזה לא הגיוני לצאת מזה ואת במערבולת ושאת בהכי למטה ואי אפשר לטפס למעלה אבל תאמיני לי שאפשר אם אני הצלחתי שהייתי במצב אובדני לגמרי ואני כל יום איבדתי הכרה במקומות שונים ועם כל הנסיונות שלי להרס עצמי בכל זאת הצלחתי לקום ולשנות את החיים שלי גם את יכולה.
וכדאי שלדברי עם פסיכולוגים זה עזר לי בתקופה הזאת למרות שאת כל הדרך עשיתי בעצמי ויתרתי מהדיכאון לבד,חשוב שיהיה לך אדם לדבר איתו שיכול להזדהות איתך ולהבין מה את עוברת.
בואי נתחיל מזה שאת לא בדיכאון, אלא את במלנכוליה נקודתית על בסיס אובדן של קשר. כי אם יש לך את הכוח לכתוב מה שאת כותבת - אז כנראה שמעבר לעצב נשארו לך כוחות. ויותר מזה את חכמה מספיק לבקש עזרה. זה סימן מאוד מעודד. האהבה הראשונה היא הכי משמעותיתולכן גם הכי כואבת. אבל החיים ממשיכים ויש עוד הרבה אהבות מוצלחות יותר עבורך בעולם. ולכן מה שאת עושה זה שאת מתחילה את הפרידה. את מוחקת ומשמידה כל מה שקשור אליו. את חייבת להתנתק מהעבר ולעבור הלאה. אחרת תתקעי במקום כל הזמן! את ממשיכה הלאה - כי את יכולה וכי מגיע לך עתיד. את מוצאת משהו חדש להשקיע בו את המן, תחביב, ספורט. חברים, עיצוב. מה שאת אוהבת ומה שמדליק אותך. את מפסיקה להיות קורבן של עצמך - וזה יקרה רק כשאת תקבלי החלטה כזאת! זה קשה מאוד, זה כואב מאוד אבל זה אפשרי! את צריכה להחליט שמספיק בכית, שמספיק היית עצובה ושהגיע הזמן להיזכר באישה המדהימה שאת, ביכולות הנפלאות שלך ובכוחות הפנימיים שלך להמשיך הלאה בראש זקוף. מחכה לך אהבה מדהימה בחוץ! את יכולה לעשות את זה
שואל השאלה:
וואו תודה, נתת לי מוטיבציה מטורפת ❤
וואו תודה, נתת לי מוטיבציה מטורפת ❤
אנונימית
יקרה,
מהמילים שכתבת עולה תחושת צער והקלאה עצמית. נראה שאת מרגישה תחושת תסכול מהזדמנות שהוחמצה וכאילו היתה לך אפשרות למנוע זאת. את ככל הנראה מייסרת את עצמך על התנהגות שעשית או שלא עשית שגרמה לו ללכת... ייתכן שאת חווה גם השפלה ודימוי עצמי פגוע. אני שומעת בקולך תחושות מעורבות של כעס, אכזבה וצער שייתכן שמרוקנות ממך את האנרגיות ומקשות עליך להתרומם ולחזור לחיים...
יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שאפשר יהיה לשתף בתחושות שאת חווה...
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו אשר יקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מהמילים שכתבת עולה תחושת צער והקלאה עצמית. נראה שאת מרגישה תחושת תסכול מהזדמנות שהוחמצה וכאילו היתה לך אפשרות למנוע זאת. את ככל הנראה מייסרת את עצמך על התנהגות שעשית או שלא עשית שגרמה לו ללכת... ייתכן שאת חווה גם השפלה ודימוי עצמי פגוע. אני שומעת בקולך תחושות מעורבות של כעס, אכזבה וצער שייתכן שמרוקנות ממך את האנרגיות ומקשות עליך להתרומם ולחזור לחיים...
יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שאפשר יהיה לשתף בתחושות שאת חווה...
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו אשר יקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר