התחברות הרשמה

שוקלת לפרוש מערבית... כדאי או לא?

אני בכיתה י עושה 5 מתמטיקה ואנגלית ופיזיקה
ברוך ה' טובה בשאר המקצועות מקבלת ציונים גבוהים90+
ישלי קצת קושי באנגלית אבל עדיין מצליחה ברוך ה'
רוצה לעשות צבא בע"ה
ישלי 31 יחל בסהכ בלי ערבית..
האם שווה להישאר עוד 6 שעות בסהכ במהלך השבוע ללמוד יותר, לעשות עוד מבחנים ובגרויות ומתכונות בשביל זה?
20 בינואר 2021, 10:29
ערביתפרישהכיתה י'מגמותתיכון    
2 תשובות
מה שאת חושבת לנכון
אני הייתי יוצאת מספיק יש לחץ ממקצועות אחרים
^
^~^yaara
אני הייתי יוצאת
M
Millie :)
באותו הנושא:
קללות בערבית והפרוש ואיך אןמרים שתקי בערבית
שוקלת לפרוש מסטיפס...
אני שוקלת לפרוש מהאתר.
אני שוקלת לפרוש מהאתר (מערכת סטיפס ונאמנים אשמח שתקראו.)
כולם פה מטורפים אני שוקלת לפרוש מסטיפס! לאלתר! כדאי?
אני היחידה מהחברות שלי שהתקבלה למדא ואני שוקלת לפרוש מה אתם אומרים?
אני שוקלת לפרוש... תכנסו..
שוקלת לפרוש ממדעי המחשב (יב)
שוקלת לפרוש מהלימודים.. בת 16 (המשך בפירוט)
קשה לי ממש בלימודים אני עולה ליא שוקלת אם באמת לפרוש מפחדת לא להצליח דעות?
אני שוקלת לפרוש מכאן אתם רוצים שאני אשאר או שלא?