אני בכיתה י עושה 5 מתמטיקה ואנגלית ופיזיקה ברוך ה' טובה בשאר המקצועות מקבלת ציונים גבוהים90+ ישלי קצת קושי באנגלית אבל עדיין מצליחה ברוך ה' רוצה לעשות צבא בע"ה ישלי 31 יחל בסהכ בלי ערבית.. האם שווה להישאר עוד 6 שעות בסהכ במהלך השבוע ללמוד יותר, לעשות עוד מבחנים ובגרויות ומתכונות בשביל זה?