12 תשובות
לא יודע אולי היא חושבת שאת מעצבנת
קנאית. זו בעיה שלה, לא שלך
שתתמודד.
שתתמודד.
תגידי
את אותה אחת עם החברה הזאת ? שאלת עליה שאלה פעם
שמעי היא טוקסיק
את אותה אחת עם החברה הזאת ? שאלת עליה שאלה פעם
שמעי היא טוקסיק
שתפרגן לך על מה הקנאה
היא ככ ילדותית במקום לפרגן זה מה שהיא אומרת לך
אנונימית
איזה ילדותית וקנאית, שתפרגן לך על הציון שקיבלת ותסתום.
ואו תעיפי אותה בדחוף מהחיים שלך, את לא צריכה אנשים כאלה סביבה שלך רק רע יצא מזה
שתדעי אני גאה בך על הציון וגם את צריכה להיות! זה שקיבלת ציון גבוה לא אמור עד כדי כך לעצבן את חברה שלך, זה כבר נראה כיאלו היא כבר הייתה עצבנית עלייך והציון הזה העלה את הדחף שלה לזרוק הכל עלייך, ממש לא בסדר.
שתדעי אני גאה בך על הציון וגם את צריכה להיות! זה שקיבלת ציון גבוה לא אמור עד כדי כך לעצבן את חברה שלך, זה כבר נראה כיאלו היא כבר הייתה עצבנית עלייך והציון הזה העלה את הדחף שלה לזרוק הכל עלייך, ממש לא בסדר.
שואל השאלה:
תקשיבו היא ממש יצאה עליי ואפילו אמרה "רק חרא ושיט בחיים בגללה המרשעת הזאת"
תקשיבו היא ממש יצאה עליי ואפילו אמרה "רק חרא ושיט בחיים בגללה המרשעת הזאת"
אנונימית
היא רעילה תתרחקי ממנה....
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת שלא יודעת יותר... אני אמרתי לה שאני לא אתייחס אליה אחרת בגלל ציון אז למה היא כן..
אני ברצינות לא מבינה יותר, כל דבר שאני אומרת יכול ממש לעצבן אותה והיא לוקחת את זה ממש קיצוני עד לחסימה, לקרוא לי בשמות, לדבר עליי מלוכלך בקבוצה, והיא אחר כך חוזרת לדבר איתי כאילו כלום לא קרה.
אני באמת שלא יודעת יותר... אני אמרתי לה שאני לא אתייחס אליה אחרת בגלל ציון אז למה היא כן..
אני ברצינות לא מבינה יותר, כל דבר שאני אומרת יכול ממש לעצבן אותה והיא לוקחת את זה ממש קיצוני עד לחסימה, לקרוא לי בשמות, לדבר עליי מלוכלך בקבוצה, והיא אחר כך חוזרת לדבר איתי כאילו כלום לא קרה.
אנונימית
ילדותית
נתקי איתה קשר, דחוף.
היא מתנהגת אלייך כמו אל חרא? תעיפי אותה מהחיים שלך את לא פאקינג צריכה לסבול התנהגות כזאת ילדותית היא נשמעת כמו ילדה בת 7
היא מתנהגת אלייך כמו אל חרא? תעיפי אותה מהחיים שלך את לא פאקינג צריכה לסבול התנהגות כזאת ילדותית היא נשמעת כמו ילדה בת 7
באותו הנושא: