9 תשובות
אני למרות שאני ציני לרוב לפעמים עונה ברצינות ועוזרת אז כן אם יש עוד כמוני
תלוי מאוד
כמו שכבר אמרו לפני זה תלוי בתשובות ובשאלות
אם תהיי רצינית יתחסו אליך ברצינות
יחס גורר יחס
אני עונה ברצינות על שאלות ונראה לי שהרוב באפליקציה אז כן
ממש לא
יש כאן אנשים שחושבים שהם פרופסורים
ופשוט לא
אנונימי
לימודים בקושיי עוניםם
אנונימית
שיצחקו, אז מה?
סטיפס זה אחלה אפליקציה, לפעמים יש תשובות רציניות ולפעמים הכל ציני.
יש שאלות שברור שזה ספאם אז התשובות ציניות
אבל באמת שיש פה גם את הצד הטוב ואנשים כן עוזרים ברצינות.
ויוטיוברים יכולים להמשיך לצחוק על זה, אין להם זכות דיבור שכל התוכן שלהם זה מתיחות מזויפות ודירוג לבגדי ים בשביל להראות תתחת
תראי.. תלוי איזה תשובות ותלוי איזה שאלות..
יש תשובות שאפשר לדעת לקחת לא ברצינות, וכנל לשאלות.