10 תשובות
עכשיו יש קורונה אז זה מסובך..
אם המצב הכלכלי שלכם טוב תעשה אבל אם לא תחכה עם זה..
גשר זה דבר יקר בייחוד במצב הזה
אה תאכל הרבה כל פעם שיש מתיחה של הגשר ושאתה שם את הגשר כי לא תוכל ללעוס כמה שעות/ימים אבל זה משתנה בין כל אדם
אם המצב הכלכלי שלכם טוב תעשה אבל אם לא תחכה עם זה..
גשר זה דבר יקר בייחוד במצב הזה
אה תאכל הרבה כל פעם שיש מתיחה של הגשר ושאתה שם את הגשר כי לא תוכל ללעוס כמה שעות/ימים אבל זה משתנה בין כל אדם
יתרונות זה יעשה לך שיניים ישרות
חסרונות זה כואב
חסרונות זה כואב
את אוהבת את השיניים שלך?
בעיקרון אם הוא המליץ לך, כנראה שיש סיבה שאת צריכה. אבל זה לא אומר שאת חייבת אז זה תלוי בתחושה שלך.
אם את אוהבת את השיניים שלך תחשבי עם עצמך אם את רוצה לעשות או לא, ואם את לא אוהבת את השיניים שלך אני ממליצה לך לעשות.
בעיקרון אם הוא המליץ לך, כנראה שיש סיבה שאת צריכה. אבל זה לא אומר שאת חייבת אז זה תלוי בתחושה שלך.
אם את אוהבת את השיניים שלך תחשבי עם עצמך אם את רוצה לעשות או לא, ואם את לא אוהבת את השיניים שלך אני ממליצה לך לעשות.
גברת נעלי בית
זה לא כואב כל הזמן רק במתיחות וששמים את זה לכמה שעות אל תלחיצי אותו..
זה לא כואב כל הזמן רק במתיחות וששמים את זה לכמה שעות אל תלחיצי אותו..
ילדת רטלין
אבל זה כן כואב ששמים גומיות הוא שאל ואני עניתי אני לא רואה בזה בבעיה
אבל זה כן כואב ששמים גומיות הוא שאל ואני עניתי אני לא רואה בזה בבעיה
^היא בת, וכאב הוא אינדיבידואלי לכל אחד.
לי אישית לא ממש כואב לי במתיחות או שמחליפים לי גומיות, אבל לדעתי כל עוד היא לא אוהבת את השיניים שלה היא לא צריכה לייחס לזה חשיבות
לי אישית לא ממש כואב לי במתיחות או שמחליפים לי גומיות, אבל לדעתי כל עוד היא לא אוהבת את השיניים שלה היא לא צריכה לייחס לזה חשיבות
שואל השאלה:
גברת נעלי בית
הרופא אמר שזה לא כואב
גברת נעלי בית
הרופא אמר שזה לא כואב
אוקיי אבל לי כאב ...
שואל השאלה:
והוא המליץ ושאלתי כמה זה קריטי והוא אמר שזה ממש לא ורק אם אני רוצה...
אני בדיאטה (גם מבחינת השעות אכילה) אז זה אפשרי בשבילי כרגע?
והוא המליץ ושאלתי כמה זה קריטי והוא אמר שזה ממש לא ורק אם אני רוצה...
אני בדיאטה (גם מבחינת השעות אכילה) אז זה אפשרי בשבילי כרגע?
כן זה אפשרי.
אני אגיד לך יתרונות וחסרונות לדעתי.
יתרונות- יהיו לך בסוף שיניים ישרות
חסרונות- זה יכול לכאוב לך קצת, זה תהליך קצת ארוך, זה לא ממש זול.
תתייעצי עם משפחה, חברים ותחליטי מה את רוצה לעשות
אני אגיד לך יתרונות וחסרונות לדעתי.
יתרונות- יהיו לך בסוף שיניים ישרות
חסרונות- זה יכול לכאוב לך קצת, זה תהליך קצת ארוך, זה לא ממש זול.
תתייעצי עם משפחה, חברים ותחליטי מה את רוצה לעשות
באותו הנושא: