8 תשובות
שואל השאלה:
עוד אין לי אני עדיין בשלב המיונים
אנונימית
חשוב שתגידי למיטב לגבי זה
שואל השאלה:
להתקשר למיטב?
אנונימית
כן תיבדקי מה אפשר לעשות עם זה
כל החיילים במיטב שבוזים לא יעזרו לך בזה. ביום של הגיוס יש קטע שהולכים לקציון מיון ותגידי שאת לא מסוגלת בסיס סגור ורק פתוח
זה לא בדיוק נכון להגיד שלא יעזרו^
פשוט עדיף שתשמיעי את הקול שלך כבר מעכשיו ךפני שאת מקבלת שיבוץ כי אחרי , יהיה קשה יותר להעביר אותך.
אני מציעה לך ליצור קשר עם מיט"ב (את יכולה בת'או בפייסבוק) וליידע אותם מהן הסיבות שאת מעוניינת לשרת בבסיס פתוח. את יכולה אפילו לכתוב מכתב בקשה.
בהצלחה! אמנם כבר השתחררתי, אבל אשמח לשוחח איתך אם תצטרכי להתייעץ עוד בהמשך
שואל השאלה:
לאיפה לשלוח מכתב בקשה? ותודה רבה^
אנונימית
בקישור צירפתי לך כל מיני דרכים. אני אישית ממליצה לך קודם כל לשלוח להם הודעה בפייסבוק כי זה מענה אישי ומהיר, ותשאלי אותם איפה כדאי. אני חושבת שעדיף למייל