18 תשובות
אונס או הטרדות או כל דבר כזה זה לא מצחיק אותי אבל אני חושבת שכל השאר אין לי בעיה
על אלוקים
שואל השאלה:
אתם שולחים דווקא את הדברים הכי מצחיקים-_-
שואל השאלה:
שוללים*
לדעתי אפשר על הכל
כולל על אונס והטרדות , יכול להיות שאני לא אצחק מזה אבל זה הומור שחור ולדעתי אין לזה גבול , וכמובן שעם טאקט
לפי דעתי יש כאילו גפ בדיחות למשל על הטרדות שיצחיקו אותי אבל אז אני אזכר בעצמי וזה כבר לא מצחיק..
אנונימית
על הגיל שלי
^אי אפשר, וצריך באמת להגביל את הגיל באתר ל14 ומעלה
כתבתי פה הרגע שאלה על מה לעשות עם גופה של חתול
כן, אם מישהו יצחק על אונס, הטרדות מיניות ודברים בסגנון, אני כנראה לא אצחק וזה סתם מזעזע אותי.
סתם, מתבדח
אפשר על הכל ,עם טקט
כן מוח אצה לדעתי אסור לצחוק על כאב של אחרים ולדעתי זה כלל ברזל גם בצחוק וגם בציניות.
אבל חוץ מזה אני ממש אוהב הומור ומתחבר אליו בכול צורה שהיא(: לצחוק זו תחושה נהדרת ערב טוב לכולם(:
סליחה? אני בת 101
^רק בלי ה0
"אני על אנונימי?" אני לא חושב שנסתדר
יש גבול אבל אם זה בוייב של מישהו ולא פוגע במישהו אחר זה בסדר. פעם אני וחוסר הטקט שלי שלחו סרטון שזה כאילו נקודת מבט של תינוק של נאנס באיזה סרבר, עדיין אפשר לצחוק על הכל?
אנונימי