2 תשובות
אני לא בטוחה אבל אני חושבת שגיטרה בס זה די שונה מגיטרה רגילה, נתחיל מזה שיש רק 4 מיטרים במקום 6 כמו גיטרה רגילה.
אני מציאה לך או גיטרה אקוסטית או גיטרה חשמלית.
*אלא אם את רוצה כמובן ללמוד גם על בס, אותי ספציפית פחות מעניין
אני מציאה לך או גיטרה אקוסטית או גיטרה חשמלית.
*אלא אם את רוצה כמובן ללמוד גם על בס, אותי ספציפית פחות מעניין
אוקיי אז ככה, לי יש גיטרה אקוסטית קלאסית וחשמלית. וואלה זה בגלים ממה אני יותר נהנה לנגן. כולן כיפיות, אבל בתכלס אותו הדבר. אקורד a בקלאסית למשל הוא אותו צורה של אקורד a בגיטרה אקוסטית וגם בחשמלית.
גיטרה בס זה עולם אחר. מניסיון.
פחות כיפי חחח כי אי אפשר ממש לנגן עם זה בכללי בלי עוד כלי.
לדעתי תלכי על גיטרה אקוסטית. ההבדל בין הגיטרה האקוסטית לקלאסית הוא שלגיטרה האקוסטית יש צוואר דק יותר ומיתרים ממתכת וכמובן הסאונד מה שזה אומר זה שאת תצטרכי ללחוץ חזק יותר כדי להשמיע את האקורדים ויהיה לך פצעים באצבעות אבל לגמרי שווה את הצליל אחותי
בהצלחה.
גיטרה בס זה עולם אחר. מניסיון.
פחות כיפי חחח כי אי אפשר ממש לנגן עם זה בכללי בלי עוד כלי.
לדעתי תלכי על גיטרה אקוסטית. ההבדל בין הגיטרה האקוסטית לקלאסית הוא שלגיטרה האקוסטית יש צוואר דק יותר ומיתרים ממתכת וכמובן הסאונד מה שזה אומר זה שאת תצטרכי ללחוץ חזק יותר כדי להשמיע את האקורדים ויהיה לך פצעים באצבעות אבל לגמרי שווה את הצליל אחותי
בהצלחה.
באותו הנושא: