9 תשובות
כולה הבריזה לך מי מת
שואל השאלה:
^בנינו עלזה כבר שבוע חיכיתי לזה מלאא
אנונימית
מוסיקה.
את יכולה לשלוח הודעה אם את רוצה (:
היי זה בסדר(:
אם את עדיין רוצה לצאת להליכה,את יכולה להציע אולי לאמא שלך ואם לא תשארי בבית ותשמעי מוזיקה שמחה(:
קחי אוזניות, שימי לך מוזיקה שאת אוהבת וצאי להליכה עם עצמך
זה כיף האמיני לי
תצאי להליכה לבד או עם מישהו אחר
מה מדוכאת, קצת פרופורציות
פעם אחרת
תשמעי מוזיקה, תיראי איזה סדרה או משהו
שואל השאלה:
תודה לכולם!
אנונימית