5 תשובות
כנראה התרגלת לאיך שהחיים שלך עכשין
גם אני ככה, לא בכיתי כבר יותר מחצי שנה וגם אם אני רוצה אני לא מצליחה להוציא
כן, זה נורמלי... תגידי תודה שאין לך ממש על מה לבכות...
חוץ מזה לא חייבית לבכות סתם...
לא בכיתי איזה חצי שנה מה