13 תשובות
לא בוגד נשאר בוגד33>
לא בוגד פעם אחד יבגוד עוד פעם
כן
אנונימי
בחיים לא
לא יקרה.
ברור שלא חחח
לא
אם אני יודעת שהוא בוודאות השתנה אז כן
לא, גם ככה קשה לי לסמוך על אנשים אז זו תהיה בעיה בשבילי.
הייתי בזוגיות ובגדו בי ואין מצב.
כן פעם הייתי עם מישהי ובסוף חזרתי אליי
אם זה קרה פעם אחת והוא מביע על זה חרטה (גדולה!) אז כן
אנונימי
באותו הנושא: