13 תשובות
"יכלבה למה את לא עונה"
לא צריך להגיד יפה, אחרת היא תמשיך להתעלם ולא לכבד אותך
ואם כבר אתה מתכוון לשלוח לה הודעה, אז הדבר האחרון זה להגיד לה ביפה
למה לדבר יפה. לדבר ישירות. מה נסגר שאת מתחמקת ממני?! זה כבר ממש לא נעים שושנה. כשתחליטי שאת אמיצה מספיק לספר לי מה העניין. תתקשרי. אני מפסיקה להתאמץ מרגע זה!
שואל השאלה:
^
אני בן
אנונימי
אחי חחח אל תהיה סימפ ותשחרר ממנה אם היא מתנהגת ככה
תשאל פשוט למה היא כלבה
שואל השאלה:
^
אמרו לי אם אני והיא הינו מאומצים לאותם הורים
אז הינו אחים לא משנה מה היה קורה
זה נכון?
אנונימי
הכל טוב? למה את לא עונה לי?
למה אתה מתכוון בכלל לשלוח לה הודעה? אם זה היה הפוך אני במקומך לא הייתי שולחת.
וגם אם הייתי מקבלת הודעה, הייתי מסננת למה האגו שלי בשמיים!!
שואל השאלה:
הוא עונה לכל הודעה
אנונימי
מה זה אל תדבר יפה? בואנה כולכם בנים ממורמרים דחויים ואתם תמשיכו להיות מסכנים, אולי יש לה סיבה ואולי אתה פשוט לא מעניין אותה, יש הרבה סיכויים שזה לא בכוונה גם
מה הקטע גם לשאול פה שאלה על זה, פשוט תשאל אותה, למה ישר להוציא אותה רעה בתגובות כאן, אתם אנשים הזויים
כולה לא ענתה יאו נמאס לי מהבכיינות
היא לא בקטע שלך
אל תשלח גם הודעות
שואל השאלה:
היא בקטע
פשוט היא עונה מאוחר קצת
אנונימי