16 תשובות
וואן דיירקשן יותר טובים
וואי אני מה זה חושבת שא. לא צודקת.
קודם כל. בעברית זה לא בטוח אפשר לרשום ג'ונגקטק ג'אנגקוק העיקר ההגייה אבל בגלל שמות את מתעצבנת. מלא נאמגון מבינה יש כאלה שקוראות לו ראפ מונסטר למרות שהוא ביקש שלא. אבל? השאר. חושבת שלא צריך להתעצבן
ולגביי השיפים
לא יודעת כמה זמן את ארמי אבל שיפים זה דבר קסום ואם את לא אוהבת חבל לך. אז אל תתעצבני על בנות אחרות שאוהבת לשפפ ויקוק או גיקוק. כי לפי לדעתי הם מאוד קרובים אחד לשני אז אנשים משפפים אותם כי הם אוהבים לראות אותם ביחד.
שואל השאלה:
כחברים. הכל טוב ויפה. אבל כזוג? למרות שהם אמרו שזה לא נעים להם?
אנונימית
למי אכפת
קודם כל. פאנדום זה פאנדום אין מה לעשות . וזה בכל הלהקות ככה לא רק בביטיאס. אם תראי את אייס או את סטרייקידס או טיאקסטי את תראי ששם זה הרבה יותר אבל זה לא צריך להפריע לך . ואני לא חושבת שזה מציק להם אם זה היה מציק להם והם היו אומרים תאמיני לי שכל הארמי היו תומחים בהם כי הם רוצים רק טוב
שואל השאלה:
תקשיבי, בטח שאתמוך בהם. אני לא הומופובית אם זה היה שנשמע ככה. הם אמרו שזה לא נעים להם ובצדק, כסטרייטית אם הייתי נתקלת במה שכותבים עליי עם חברה הכי טובה שלי הייתי מרגישה לא בנוח ובקושי מסתכלת על חברה שלי..
אנונימית
חח אני רואה את זה בכל מקום בווטפאד ואני לא מבין מה זה לעזעזל
ואני מסכים איתך שואל השאלה גם בלי להבין ואני בעצמי מהקהילה הגאה(אני טרנס,בת לבן)
אנונימי
גם אני מתעצבנת שככה קוראים לו
דבר ראשון בגלל שזה לא שם ישראלי אף אחד לא אמר איך כותבים את זה נכון אז יש כמה דרכים לכתוב את השמות שלהם...
ולגבי השמות במה שלהם בדרכ אנשים שהם לא מעריצים/בייבי ארמיז קוראים להם בשמות במה כי זה בהתחלה יותר קל..
לגבי השיפים אני מסכימה אבל גם לא, יש כאלה שמשפפים אותם בתור חברים ולא בתור זוג וכן יש כאלה שממש מגזימות ברמה שראיתי פה בנות ששואלות אם הממבר הזה והוא ביחד וזה כן מעצבן אבל זה לא משהו שאפשר לעצור
שואל השאלה:
מהסכימה איתך בהכל. אבל... יש מישהי שקוראת לג'ונגקוק "ג'ינקוק" אני אומרת לה שזה לא השם שלו והיא פשוט מתווכחת איתי- אם כל הכבוד שם לא ישראלי וצודקת אבל אם את ארמי את צריכה לדעת איך כותבים את השם שלו..
אנונימית
אין צורה נכונה לכתוב את השם שלו בעברית אבל, חלק כותבים ג'אנגקוק חלק ג'נגקוק וכו', כן אם היא כותבת ג'ינגקוק הייתי מתקנת אותה כי זה אפילו לא נשמע כמו השם שלו
מי שקוראת לג'ונקוק ג'ינקוק. היא כנראה משפפת אותו עם ג'ין או שהיא לא ארמי-
שואל השאלה:
היא לא משפפת היא עשתה את האתגר הזה של השיער האהוב על ג'ונגקוק וזה היא כתבה ג'ינגקוק ועוד אומרת לי שהיא לא טועה-
אנונימית
אמאלה איזה שאלה מתנשאת. אני כותבת ג'אנגקוק ג'אנגקוק. אני *מבינה* שאפשר לכתוב גם ג'ונקוק, ואני *מקבלת* אנשים שכותבים ככה, כי אני מבינה שניהם צורות נכונות (או לא נכונות לול). לא, רגע, אני לא מדברת עכשיו על הילדה שרשמה ג'ינקוק. את לא יכולה לכתוב בעברית jeon. הכי דומה שאת יכולה לעשות זה עם א' או עם ו'. זה שמישהי כותבת משהו אחר ממה שנראה לך נכון, זה לא אומר שהיא מזויפת, או לא יודעת להגות את השם שלו, או שאת יותר טובה. אוי ואבוי לא. אין לך שום- שום לגיטמציה לומר לי "מאיפה שילשלת את זה". תרשי לי להחזיר לך באותו מטבע ולשאול, מאיפה שלשלת את ה-ו' בשם שלו? הרי זה ההגייה זה eo, אני לא רואה פה שום ו'. אני רואה פה e o, שהמקבילות בעברית שלהן זה א' ו-ו'. קצת...... קצת............. לחשוב.
גם אם אנשים אומרים את שמות הבמה שלהם זה לא אמור להפריע לך, כי זה לא אומר כלום על הבן אדם. אני עוד צריכה להסביר את זה? ולא, אני לא מדברת על אנשים שקוראים לו ראפ מונסטר. את צודקת, האנשים שקוראים להם בשמות הבמה הם כנראה יהיו בייבי ארמי ושהם עוד לא יודעים מה הולך, ואולי קטנים מדי - אבל ממש לא, ממש לא, כולם. מה אם מישהו קורא להוסוק ג'ייהופ לא בגלל שהוא ילד קטן, אלא בגלל שלזה הוא התרגל?
את מזכירה לי את עצמי לפני שנתיים. מתעצבנת וחושבת שאני סטאן למופת, ומי שלא יודע כמוני הוא לא. סליחה שאני נכנסת ככה, אני באמת מצטערת, אבל יש הרבה פייק והדרך "למגר" (שיט זה יוצא עקום) אותם, היא לא בלרמוס ארמי אחרים שלא כמוך. לדוגמא, אותי שכותבת ג'אנגקוק או את חברה שלי שהיא ארמי במשך ארבע שנים ולפעמים כותבת ג'ייהופ. :)
שואל השאלה:
לך שלמעלה. אני יודעת קוריאנית מצויין בשביל לדעת איך לאיית את השם שלו. ו אמורה להיות שם. כותבים . זה ג'ונגקוק. לא כתוב אז זה לא ג'אנגקוק וגם לא כתוב אז זה לא ג'ינקוק אוקיי? ולא אמרתי שהיא פייק. אמרתי שזה מעצבן לעין. אני ממש לא חושבת שאני סטאן למופת. אני רוצה לדעת למה לעזעאזל לכתוב את השם שלו בצורה שזה לא השם שלו... ומה את מזכירה פה אותך לפני שנתיים את יכולה להסביר לי?
אנונימית
שואל השאלה:
= ג'ונגקוק/ג'ונגקוק
= ג'אנגקוק
= ג'ינגקוק
השם שלו זה אופציה ראשונה לא לשגע אותי אני גם ככה עכשיו עצבנית מה שאני בדרכ לא

(כוסאמק אני עורכת את זה ורואה שאי אפשר לכתוב פה בקוריאנית. קיצר שלושתם הם שלושה דברים שונים)
אנונימית