5 תשובות
יש spotify ++
את יכולה לפרוץ אבל בהצלחה לעשות את זה באייפון יקירה
עדיף כבר לשלם 19 שקל בחודש
עדיף כבר לשלם 19 שקל בחודש
אני בול כמוך אני לא רוצה להשים את האשראי של אבא שלי בטלפון
אני פרצתי באייפון וזה היה קל דווקא
שואל השאלה:
אם היה לי כסף משלי לא הייתה לי בעיה לא נעים לי לבקש מההורים לשלם על זה עכשיו כל חודש
אם היה לי כסף משלי לא הייתה לי בעיה לא נעים לי לבקש מההורים לשלם על זה עכשיו כל חודש
באותו הנושא: