15 תשובות
אמלה תשבע זה ציור
זה מהמם רצח
זה מהמם רצח
זה ממש יפה, לא מוגזם
מהמם וזה מאוד שווה את זה
יצירתי מאוד אהבתי
מזכיר את ההודים העתיקים
או המצרים
שואל השאלה:
כן, ניסיתי לצייר כאילו בפנים של פירמידה
כן, ניסיתי לצייר כאילו בפנים של פירמידה
זה מהמם וואו.
מהמם
מושלםם
ציור מהמם!! ואם נהנית לצייר את זה, זה בהחלט היה שווה את הזמן שלך.
רגע מה?!
איך?!?!?!
וואי זה יצא מהמם!!!!
שווה כל שניה!
איך?!?!?!
וואי זה יצא מהמם!!!!
שווה כל שניה!
לא, זה מאוד אמנתי ויפה. אהבתי.
רק לי זה מזכיר את גרפיטיפולס?!
אנונימית
וואי זה מהמםם
באותו הנושא: