2 תשובות
שתי תה, תנוחי ולכי לישון.
זה קורה לי המון פעמים שאני אוכלת ואז לא מרגישה טוב..
ספורט.
לאכול משהו עם הרבה סיבים וזה יסדר לך את היציאות ככה שהאוכל לא ישמין אותך.