6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות רעש עם המספריים והכל
טוב אני אעשה את זה עכשיו
אני לא רוצה לעשות רעש עם המספריים והכל
טוב אני אעשה את זה עכשיו
אנונימית
אז סגרי תדלת
לחכות לבוקר תהיי יותר עירנית ולכי על זה . אם את בקושי לובשת אותו גם ככה אין מה לפספס . בהצלחה :)
יקירה אם משעמם לך לכי על זה עכשיו
למה לא
תנסי מה ההבדל אם עכשיו הוא בבוקר
באותו הנושא: