9 תשובות
זה כיף רק כשזה עם הבן אדם הנכון
אם לא זה יכול להיות מגעיל
בעננים זה רק עם בן אדם שאת אוהבת
בכללי זה אחלה בהתחלה יהיה לך מוזר אבל את תתרגךי
אין לי שמץ איך להתנשק ובחיים לא התנשקתי וזה כלכך עצוב כאילו מאיפה אנשים יודעחם איך להתנשקק
זה ממש ממש כיף
נשבעת בנשיקה הראשונה שלי עמדתי להתעלף מרוב לחץ
כן זה כיף, אבל רק אם זה עם מישהו שיש לך רגשות אליו ואז זה מרגיש נכון וטוב.
אבל איך ידעתם איך להתנשק וטפ
עדיין לא קרה...
שלא ישקרו לך , כשמתנשקים לא צריך לדעת להתנשק , עצם העובדה שאתה מנשק מישהו שאתה אוהב אתה לא מתייחס לאיך הוא מנשק כי אתה ככ שמח שזה לא אכפת לך