3 תשובות
כן, אבל סיכוי נמוך מאוד.
זאת הסיבה שאלו שכבר חלו בנגיף והבריאו נמצאים במקום האחרון בסדר העדיפויות של ההתחסנות.
יש סיכוי, פשוט קטן
כעיקרון לא, אבל לא יודעים ב100 אחוז. כרגע מי שהיה חולה קורונה לא צריך לעשות חיסון ובקרוב יהיה רשאי לבלות כמו אלה שעשו חיסון