2 תשובות
ימים קרים, לא יהיה חם גם בצהריים
אנונימי
תלוי באיזה אזור בארץ לא יהיה ממש חם כמו יולי אבל נגיד בעיר שלי יש בשעות האלה שמש בדרך כלל השנה ודי נעים