מרגישה שכולם מתקדמים בחיים שלי ורק אני נשארת מאחור...(פריקה)
בנוסף אני גם לא יכולה להירדם בלילה ממחשבות ועצבים למרות שאני עייפה ומותשת כל הזמן וגם החוסר ביטחון שלי והחרדה החברתית שלי הורסת לי הכל. כאילו חברה שלי מתקדמת ומוצאת לה חברים חדשים ורק אני לא מסוגלת. כל מה שאני עושה כל היום זה לבכות ולשנוא את כל המצב שלי ואני כבר כל כך מיואשת ולא יודעת מה לעשות שאני מאבדת תקווה. אם מישהו יודע מה לעשות(אני די חדשה באפליקציה אז אני חושהת שזה מה שעושים פה נכון? שאנשים יכולים לעזור?) אז אני אשמח... כי אני צריכה את זה דחוף. אה בנוסף הלחץ הלימודי הזה הורג אותי אני לא יכולה כבר להתמודד עם זה ואני מרגישה שאני טובעת בעבודות אז אם למישנו יש טיפים למוטיבציה גם?
23 בינואר 2021, 23:03
תשובה אחת
תאמת שאני באותו המצב בדיוק.... אני גם מרגישה שאני לבד ושהכל הולך להתפרק וחיה תשגרה הזאת של להיות בטלפון כל היום הלוואי והייתי יודעת איך לעזןר.... אם תרצי לדבר אני פה אני באותו המצב בדיוק