תשובה אחת
תאמת שאני באותו המצב בדיוק.... אני גם מרגישה שאני לבד ושהכל הולך להתפרק וחיה תשגרה הזאת של להיות בטלפון כל היום הלוואי והייתי יודעת איך לעזןר.... אם תרצי לדבר אני פה אני באותו המצב בדיוק