8 תשובות
אני ועוד המון מבינים אותך, זו תקופה קשה לכולנו.
מציעה לך לדבר עם אנשים שעושים לך טוב,
למצוא תחביבים ודברים שאת אוהבת לעשות :)
לעשות דברים חדשים לחפש מקום חדש
לשמוע מוסיקה זה יעזור מניסיון
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינת דברים חדשים מה הכוונה? תחביבים? אני גם מאוד מרוחקת מחברות שלי כי אנחנו לא גרות קרוב אחת לשנייה ומרגישה דיי לבד
מבינה אותך לגמרי
תנסי לדבר עם חברים בטלפון כמה שיותר, לשמוע מוזיקה, לבשל, אני התחלתי להתאמן בתחילת הסגר וזה ממש עזר לי, מעלה את המצב רוח משמעותית ונותן מוטיבציה להמשיך לעשות עוד דברים
שואל השאלה:
תודה רבה :) אני מנסה לעשות ספורט אבל אני בטטת קורסה
היי אנונימית,
קוראת את הפוסט שלך, את משתפת שאת מרגישה נוראי, שאת בדאון ותייגת בדידות, דיכאון..
נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה

כמה זמן את מרגישה ככה?
לפעמים מה שיכול לעזור לנו בסיטואציה כזו, זה לדבר עם מישהו/י ולפרוק הכל..לנסות להבין מאיפה דברים באים ומה אפשר לעשות.

את שואלת מה אפשר לעשות..
שמי טל, מתנדבת בעמותת עלם דיגיטל אשר מלווה בני נוער וצעירים/ות ברשתות החברתיות.
מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר גם בה אנונימית) כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]

נדבר וננסה להבין ביחד קצת יותר ולראות מה אפשר לעשות ומה הכי יתאים לך,
מחזקת אותך על השיתוף ועל הרצון לא לעבור את זה לבד
מחכה לך,
טל
אנונימית יקרה.

נשמע שאת מרגישה מדוכדכת ואולי מנותקת, בלי מסגרת של בית ספר ללכת אליו, אני מניחה שקשה יותר לשמור על קשר, במיוחד אם את גרה רחוק מהחברות.
נראה שאת אולי מתגעגעת לחברות ובכלל לחיים שהיו לך לפני מה שקורה עכשיו... אולי יש גם איזו הרגשת ייאוש שזה לא באמת עומד להסתיים בקרוב, וחשש ממה יהיה הלאה...

מהדברים שלך אני שומעת שאת מחפשת איך לעזור לעצמך, ושאת לא מוותרת, וחשוב לי להגיד לך, שמשהו שיכול אולי מאוד לעזור היא שיחה ושיתוף עם אדם בסביבתך שאת סומכת עליו. אולי אחד ההורים, המחנכת או יועצת בית הספר.

אפשרות נוספת היא לפנות למוקד העירוני לסיוע רגשי לתלמידים, המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:00 וביום ו' בין השעות 14:00-08:00, בטלפון 6552* שלוחה 5.

את מזומנת גם לפנות אלינו. אני מתנדבת בעמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת]. אם תרצי תוכלי לפנות אלינו בצ'אט אנונימי, לשתף לפי מה שמתאים לך, אנחנו נהיה שם כדי להקשיב לך, מתוך רצון אמתי לתמוך לעזור ולנסות להקל קצת על המועקה. אם תבחרי בכך, נוכל יחד לנסות לחשוב על אפשרויות ופתרונות כפי שאת מחפשת שיוכלו אולי להקל עליך בתקופה המאתגרת הזאת.

מחכים לך
מתנדבת סה"ר