6 תשובות
שואל השאלה:
אוי דווקא ציפיתי יותר מדי
לא סתם לא רוצה לצאת יבש כנראה
די כבר ימוזרים למה להעיף מישהו רק בגלל שהוא משתמש באימוג'י מסויים
לא.. מה הקשר?
לבבות בימינו כבר לא אומרים כלום, לפחות אצל אנשים שמפזרים אותם בנדיבות
מניסיון אישי מלא מלא לבבות ואימוגים מאוהבים כאלה זה אומר שהוא רוצה סטוץ
ואם הוא שולח אתזה לכולן אז תעיפי אותו אחותי