60 תשובות
אני כן מאמינה, אז אני גם מאמינה שבסוף יהיה המשיח.
אני לא מאמין ביהדות ולגבי המשיח ברור שאני מאמין בו , ישוע עוד יציל את העולם וגם אותכם
רק בעזרתו יתברך אמן אמן שיגאל אותנו כבר
אין לי שום בעייה איתם, שיאמינו במה שירצו רק שלא יכפו את זה על אחרים ויקראו לאחרים "חסרי השכלה" רק בגלל שהם לא מתעסקים בדת.
אני אדם אתאיסט, וזה מסיבות של ייאוש ודיכאון, ולאמר את האמת המפץ הגדול ואבולוציה נשמעת לי יותר הגיונית, אני מאמין בה ולא מתכוון לשנות את דעתי, אני אתן לכם להאמין במה שתרצו, אם אתם רוצים ללמוד ולהתעסק בזה אף אחד לא עוצר אתכם, תהנו.
אני אדם אתאיסט, וזה מסיבות של ייאוש ודיכאון, ולאמר את האמת המפץ הגדול ואבולוציה נשמעת לי יותר הגיונית, אני מאמין בה ולא מתכוון לשנות את דעתי, אני אתן לכם להאמין במה שתרצו, אם אתם רוצים ללמוד ולהתעסק בזה אף אחד לא עוצר אתכם, תהנו.
אני אולי קצת מאמינה שיש משהו שברא את העולם אבל אני ממש לא מאמינה בה' ביהדות, והמשיח אני לא יכולה לשמוע את המילה הזאת יותר, כל כך אמרו לי דברים מטומטמים לגבי זה שאני כבר בכלל לא מאמינה
שואל השאלה:
באמת חבל . תבדקו שזה אמיתי גם אנשים שמתו וחזרו לחיים ראו שיש גם עדן וגיהנום . אולי הגוף שלכם מנסה לא להאמין הנשמה שלכם מאמינה באלף אחוז
באמת חבל . תבדקו שזה אמיתי גם אנשים שמתו וחזרו לחיים ראו שיש גם עדן וגיהנום . אולי הגוף שלכם מנסה לא להאמין הנשמה שלכם מאמינה באלף אחוז
מה אתה מחרטט?
אני לא מאמינה, זכות שלי וזהו
אני לא מאמינה, זכות שלי וזהו
שואל השאלה:
לא חייבתי אף אחד חלילה אני אומר הפסד כולו שלך
לא חייבתי אף אחד חלילה אני אומר הפסד כולו שלך
אני לא חושבת שזה הפסד , ההפך
ואתה לא יכול להגיד לאנשים אם זה הפסד או לא, כל אחד מה הוא חושב
ואתה לא יכול להגיד לאנשים אם זה הפסד או לא, כל אחד מה הוא חושב
אנשים שנמצאו במצב משותק ומצבים שקרובים למוות התחילו להזות ולראות דברים שהם היו מצפים לראות, המוח שלנו נמצא במצב מנוחה והוא יכול לחלום מאוד במהירות במצב הזה, הוא נכנס למין מצב של רוגע ומתחיל לגרום לך לדמיין, חלומות זה דבר שלרוב כולל תשוקות ותמציות זיכרון. יכול להיות שזה מה שהם ראו, אתה לא יכול לדעת.
בכל מקרה, אני לא חושב שזה חבל. מאז שהפכתי לאתאיסט אני מרגיש יותר משוחרר, כאילו אין מי שמסתכל עליי ועושה לי דין וחשבון על הכול. אני פשוט מרגיש טוב.
אם אתם אוהבים להתפלל וללמוד תורה אני לא עוצר אתכם, תהנו. זה פשוט לא בשבילי.
בכל מקרה, אני לא חושב שזה חבל. מאז שהפכתי לאתאיסט אני מרגיש יותר משוחרר, כאילו אין מי שמסתכל עליי ועושה לי דין וחשבון על הכול. אני פשוט מרגיש טוב.
אם אתם אוהבים להתפלל וללמוד תורה אני לא עוצר אתכם, תהנו. זה פשוט לא בשבילי.
אבל בחייאת למה להגיד את שם השם יואוו מה זה נותן לך בחיים
שואל השאלה:
באמת חבל . אתם יודעים כמה בשואה ועוד אלפי מלחמות יהודים נלחמו לקיים מצוות זה נורא כואב שאתם לא יודעים את ההיסטוריה שלכם או מאמינים בה . ולגבי אלוהים הוא הביא אתכם לפה לא ההורים שלכם באופן המילולי של המילה . לגבי המחויבות ומצוות כל אחד והדרך שלו בסופו של דבר המשיח יגיע כמו 'היה משה רבינו ועוד מלא אנשים צדיקים . ותסתכלו שאנחנו בדורות האחרונים והנבואות מתחילות להתגשם . שמתחיל להיות מלכותיות רשע. מתחיל מלחמת דוד ומגוג
. ובעזרת השם משיח בקרוב אמןן
באמת חבל . אתם יודעים כמה בשואה ועוד אלפי מלחמות יהודים נלחמו לקיים מצוות זה נורא כואב שאתם לא יודעים את ההיסטוריה שלכם או מאמינים בה . ולגבי אלוהים הוא הביא אתכם לפה לא ההורים שלכם באופן המילולי של המילה . לגבי המחויבות ומצוות כל אחד והדרך שלו בסופו של דבר המשיח יגיע כמו 'היה משה רבינו ועוד מלא אנשים צדיקים . ותסתכלו שאנחנו בדורות האחרונים והנבואות מתחילות להתגשם . שמתחיל להיות מלכותיות רשע. מתחיל מלחמת דוד ומגוג
. ובעזרת השם משיח בקרוב אמןן
overthinking
אתה בן אדם ממש חכם ואני אוהב את התשובות שלך ממש , לא על השאלה הזאת ספציפית אלא מכללי , תבורך
אתה בן אדם ממש חכם ואני אוהב את התשובות שלך ממש , לא על השאלה הזאת ספציפית אלא מכללי , תבורך
אנונימי
אני נותן כבוד להורים שלי ולא לשום אדם אחר. אבא שלי קורע את עצמו כדי להביא לחם לבית ואימא שלי סחבה אותי 9 חודשים עם כאבי תופת בלידה, אם אתה חושב שאני צריך להעריך אותם פחות אז אני לא יודע מה להגיד לך.
^ ותודה לך, אני מעריך את זה.
שואל השאלה:
אתה יודע למה אבא שלך סובל כדי להביא לחם בגלל חטא אדם הראשון אלוהים העניש אותו שיעבוד קשה בשביל הלחם ולמה אמא שלך סבלה 9 חודשים כי אלוהים העניש אותה שתלדי בנים בצער
אתה יודע למה אבא שלך סובל כדי להביא לחם בגלל חטא אדם הראשון אלוהים העניש אותו שיעבוד קשה בשביל הלחם ולמה אמא שלך סבלה 9 חודשים כי אלוהים העניש אותה שתלדי בנים בצער
שאני מאמינה בזה סוגשל.?
אני מאמינה שישוע הוא המשיח
אני מאמינה שישוע הוא המשיח
אנונימית
אני אתאיסטית, לדעתי דת זו המצאה לא חכמה שגורמת לסכסוכים, גזענות, שנאת חינם, שוביניזם, חוסר שריון גם כלפי גברים וכדו'
המשיח? המצאה מטופשת.
כמעט כמו הדת.
המשיח? המצאה מטופשת.
כמעט כמו הדת.
מה הקשר גזענות?
^
אתה באמת שואל?
אתה באמת שואל?
1. אני בת
2. כן
למה אני שואלת?
כי גזענות זה לא משהו שמותר ככ בתנך.
2. כן
למה אני שואלת?
כי גזענות זה לא משהו שמותר ככ בתנך.
גם שנאת חינם לא.
אבל עובדה.
אבל עובדה.
דיברתי על הדת, לא בהכרח על התנך עצמו.
חלק מהיהודים גזעניים לאנשים אחרים בגלל מה שהם מאמינים או לא מאמינים בו.
חלק מהיהודים גזעניים לאנשים אחרים בגלל מה שהם מאמינים או לא מאמינים בו.
מה עובדה זה לא נכון אבל
אנשים יכולם להיות גזענים בלי להאמין במשהו
אנשים יכולם להיות גזענים בלי להאמין במשהו
אוקיי ביהדות ובנצרות יש את התנך ככה שאם הם גזענים הם סותרים את עצמם.....
לא יודעת על האיסלאם
לא יודעת על האיסלאם
נכון, אבל אני אומרת לך מהניסיון האישי שלי.
עובדתית.
כל דתי/חרדי/מאמין שפגשתי.
היה אליי "גזען" כי אני אתאיסטית. זה לא ממש גזען כי אתאיזם זה לא גזע, אבל הנקודה היא שהוא היה מתנהג אותו דבר לנוצרי שמאמין בישו, אז זו גזענות.
עובדתית.
כל דתי/חרדי/מאמין שפגשתי.
היה אליי "גזען" כי אני אתאיסטית. זה לא ממש גזען כי אתאיזם זה לא גזע, אבל הנקודה היא שהוא היה מתנהג אותו דבר לנוצרי שמאמין בישו, אז זו גזענות.
לברית החדשה ההתחלה שלה היא כמו של התנך שלנו אבל ההמשך אחר.
"המשיח? המצאה מטופשת.
כמעט כמו הדת." אם את לא מכבדת אותם איך את מצפה שיכבדו אותך?
כמעט כמו הדת." אם את לא מכבדת אותם איך את מצפה שיכבדו אותך?
טוב אבל זאת לא הדת עצמה אלה האנשים
מה זה קשור הברית החדשה עכשיו
אוברט'ינקינג-
יש הבדל גדול בין הדעה שלי לגבי משהו לבין מה אני עושה עם הדעה שלי.
מידע יש הבדל גדול בין מה אני חושבת לבין מה. אני עושה ואיך אני מתנהגת.
שאלו את דעתי אני אומרת את זה הכי נקי, הכי אמיתי. בלי דרכים עקיפות.
כן, דעתי היא שהמשיח זו המצאה מטופשת
וגם הדת.
זה לא אומר שאני לא מכבדת ולא מקבלת אנשים מאמינים.
אני מכבדת כל אדם עם כל דעה, זכותו.
אבל זה לא אומר שכל הדעה שלי לא תואמת את שלו, או שהוא לא מסכים איתי, או שאני לא מסכימה אותו, זה לא אומר שאנחנו הופכים להיות חסרי כבוד בנינו.
או אני אליו.
או הוא אליי.
פשוט לא.
יש הבדל בין הדברים.
יש הבדל גדול בין הדעה שלי לגבי משהו לבין מה אני עושה עם הדעה שלי.
מידע יש הבדל גדול בין מה אני חושבת לבין מה. אני עושה ואיך אני מתנהגת.
שאלו את דעתי אני אומרת את זה הכי נקי, הכי אמיתי. בלי דרכים עקיפות.
כן, דעתי היא שהמשיח זו המצאה מטופשת
וגם הדת.
זה לא אומר שאני לא מכבדת ולא מקבלת אנשים מאמינים.
אני מכבדת כל אדם עם כל דעה, זכותו.
אבל זה לא אומר שכל הדעה שלי לא תואמת את שלו, או שהוא לא מסכים איתי, או שאני לא מסכימה אותו, זה לא אומר שאנחנו הופכים להיות חסרי כבוד בנינו.
או אני אליו.
או הוא אליי.
פשוט לא.
יש הבדל בין הדברים.
הברית החדשה זה כמו התנך שלנו.
רק של הנוצרים.
ההתחלה של הברית החדרה לקוחה מהתנך, אבל ההמשך אחר לגמרי.
רק של הנוצרים.
ההתחלה של הברית החדרה לקוחה מהתנך, אבל ההמשך אחר לגמרי.
היית יכולה להשתמש במילים אחרות.
זה לא נכון,
כשאת אומרת לאדם שמה שהוא עושה זה מטופש את לא מכבדת אותו, את אומרת לו מול הפרצוף "רואה את זה? כן כן את הספרים האלה ואת האלוהים שלך? זה טיפשי."
ואת מצפה שהוא יענה לך בצורה נורמטיבית? את שומעת את עצמך?
כשאת אומרת לאדם שמה שהוא עושה זה מטופש את לא מכבדת אותו, את אומרת לו מול הפרצוף "רואה את זה? כן כן את הספרים האלה ואת האלוהים שלך? זה טיפשי."
ואת מצפה שהוא יענה לך בצורה נורמטיבית? את שומעת את עצמך?
חחח מה את מסבירה לי על הברית החדשה אני יודעת את כולה כולל את הישנה
ולא זאת לא אותה התחלה, זה המשך לישנה
ולא זאת לא אותה התחלה, זה המשך לישנה
את אומרת "שלנו" אבל את לא מאמינה בזה....?
אני לא רוצה להשתמש במילים אחרות.
לדעתי זה טיפשי, כןכן. אתה מכיר תנך? תורה? אלוהים? משיח? ל*דעתי*, טיפשי.
אבל זה לא אומר שאני לא מכבדת את מה שאתה חושב.
ואתם פשוט לא יכולה להתווכח איתי כאן כי זו דעצי ואני יודעת מה אני אומרת ומה היא הכוונה כאן.
אין כאן תשובה נכונה או שגויה. יש כאן דעה ואמונה.
לדעתי זה טיפשי, כןכן. אתה מכיר תנך? תורה? אלוהים? משיח? ל*דעתי*, טיפשי.
אבל זה לא אומר שאני לא מכבדת את מה שאתה חושב.
ואתם פשוט לא יכולה להתווכח איתי כאן כי זו דעצי ואני יודעת מה אני אומרת ומה היא הכוונה כאן.
אין כאן תשובה נכונה או שגויה. יש כאן דעה ואמונה.
תגידי שאת פשוט לא מאמינה בזה ולא חושבת שזה נכון
זה אותו דבר כמו להגיד שמישהו מכוער במקום להגיד שהוא לא הטעם שלך
זה אותו דבר כמו להגיד שמישהו מכוער במקום להגיד שהוא לא הטעם שלך
שלנו בתור העם היהודי.
אני אומנם לא רואה את עצמי בתור חלק מה"עם" אבל חלק מהלאום כן, ובגלל שעם ולאום זה אי-נוח, אז פשוט כתבתי שלנו.
ועכשיו הנה נקח את המקרה הזה כאן בתור דוגמה, אתם מתווכחים איתי על הדעה שלי רק בגלל שאתם חושבים אחרת.
אני אומנם לא רואה את עצמי בתור חלק מה"עם" אבל חלק מהלאום כן, ובגלל שעם ולאום זה אי-נוח, אז פשוט כתבתי שלנו.
ועכשיו הנה נקח את המקרה הזה כאן בתור דוגמה, אתם מתווכחים איתי על הדעה שלי רק בגלל שאתם חושבים אחרת.
מצחיק שאת אומרת שזאת דעתך אבל אם את תראי שמישהו פה אומר משהו על להטבים או שחורים את תצאי לו על החיים ותגידי לו להישרף
אני שונא צבועים תפסיקי להביך את עצמך זה מגעיל
אני שונא צבועים תפסיקי להביך את עצמך זה מגעיל
זה לא אותו דבר.
כי ה*אמונה שלי לגבי זה* היא שזה טיפשי.
כי ה*אמונה שלי לגבי זה* היא שזה טיפשי.
אני גם אצא על מישהו שיגיד משהו לא במקום על חרדים, דתיים, מסורתיים.
כמו כן גם להטבים או שחורים.
כמו כן גם להטבים או שחורים.
ביום שאהיה צבועה, אני אודיע לך
על כל דעה יש תגובה. את לא יכולה להגיד שכל מה שהם מתעסקים בו הוא טיפשי לדעתך ולצפות לקבל תגובות נורמליות. זה לא עובד ככה.
לא התווכחתי על דעתך, התווכחתי על הביטוי של הדברים אצלך.
זה לא אותו דבר
ם את חושבת שבאמת אכפת לי במה את מאמינה- אז לא.
אבל אם את קוראת למשהו מטופש ולא מנסה לפחות לכבד את זה אז כן אני אתווכח
זה לא אותו דבר
ם את חושבת שבאמת אכפת לי במה את מאמינה- אז לא.
אבל אם את קוראת למשהו מטופש ולא מנסה לפחות לכבד את זה אז כן אני אתווכח
מאמין במשיח-אבל ההגדרה שלי למשיח טיפה שונה
תבינו, אמא שלי על גבול המסורתית.
כל המשפחה שלי מאמינים באלוהים על גבול המסורתיים.
ואני חיה איתם כבר 13 שנה בשלום. אני מקבלת כל אחד על הדעה שלו, פשוט לדעתי זה טיפשי. זה הכל.
כל המשפחה שלי מאמינים באלוהים על גבול המסורתיים.
ואני חיה איתם כבר 13 שנה בשלום. אני מקבלת כל אחד על הדעה שלו, פשוט לדעתי זה טיפשי. זה הכל.
אנלא מבינה אחותי כזה קשה לך להגדיר את זה במילים יותר נורמליות?
העובדה ש-13 שנים אני חיה סביב אנשים מאמינים בהרמוניה ואהבה קצת סותרת את העובדה שאני לא מכבדת את הדת.
תפסיקו, אני מכבדת את הדת כמו שאני מכבדת כל אחד אחר.
ואתם לא באמת יכולים לשנות את זה ולנסות להכניס לי מילים והתנהגות לפה שלי.
המשך יום נעים
תפסיקו, אני מכבדת את הדת כמו שאני מכבדת כל אחד אחר.
ואתם לא באמת יכולים לשנות את זה ולנסות להכניס לי מילים והתנהגות לפה שלי.
המשך יום נעים
שנייה אני מחפשת מילה נרדפת לטיפשי.
קרבי, מה שאני והיא אומרים לך הוא לבטא את עצמך במילים אחרות. במקום להגיד "זה טיפשי" תגידי "אתם יכולים ללמוד, אני לא מתחברת לזה, לא תודה." וזהו זה.
אוקיי אז הבנתי שאת לא רואה הבדל במילים
לא חכם
לא חכם
לדעתי הדת אוילית.
יותר טוב?
יותר טוב?
אה עכשיו את עושה לי טובה חח חח חח
אוקיי
אוקיי
אבל אם אני אבוא ואתבטא במילים אחרות, זה לא יהיה באמת מה שאני חושבת.
אז זה בדיוק הנקודה שלנו, את חושבת דברים, יגיבו לך בהתאם. זה כמו שאני אגיד שנשים צריכות להיות תחליף לשק איגרוף, סבבה זאת הדעה שלי (לא ברצינות) אבל את חושבת שאנשים שמאמינים בשוויון זכויות יכבדו אותה?
זה כן יהיה. תחשבי מה שבאלך אבל תתבטאי לטובתך במילים טובות יותר
חלילה טובה, בעצם לא זה נשמע לא נחמד.
אם את צריכה טובה דברי איתי אני פנויה, אני בן אדם נחמד אל תראי אותי ככה.
אבל אני פשוט הבנתי את הכוונה שלכם, אני קצת לא פה איתכם סורי:)
הבנתי את הכוונה שלכם, טעיתי, יצאתי סתומה.
אז מצטערת.
אבל פשוט אוילית וטיפשית זה מילים נרדפות...
אז אני אנסה שוב להתנסח אחרת.
אם את צריכה טובה דברי איתי אני פנויה, אני בן אדם נחמד אל תראי אותי ככה.
אבל אני פשוט הבנתי את הכוונה שלכם, אני קצת לא פה איתכם סורי:)
הבנתי את הכוונה שלכם, טעיתי, יצאתי סתומה.
אז מצטערת.
אבל פשוט אוילית וטיפשית זה מילים נרדפות...
אז אני אנסה שוב להתנסח אחרת.
מאמין במשיח ויודע שהוא יבוא בקרוב, רואים כבר את הגאולה.
קרבי זה הכי, אחותי
מצטער שזו החוויה שלך מהדת.
קרבי זה הכי, אחותי
מצטער שזו החוויה שלך מהדת.
זו לא חוויה...
זה עובדה.
זה עובדה.