8 תשובות
אוי לא נורית הכלבה
אני בטוח שתמצאי מישהו במוקדם או מאוחר
השיר הכי עצוב שיש :(
בשביל האוכל שלך כמובן
נועה קילה לאא יש נאמן שקם הוא מוחק שאלות ומוריד אמינותת
מה מאיפה הוא צץ מה יש לו לחפש בסטיפס אני מדמיינת את כמעט כל הנאמנים כזה בתור הילדים האלה שהם כאילו אסתטיים וכאלה והכל אצלם מושלם והכל פסטל והם מקבלים מצוין בתעודות והם הולכים לישון מוקדם ואין להם חצ'קונים וזה
אני מגיל קטן הייתי בוכה מהשיר הזה חחח זה מוזרר
היי אני רוצה אותך
וואי נכון נורית הבת שרמוטה באמא שהיא ילדה קקה היא שברה את הלב לילד בגן כאילו בואי גם תהיי יונתן בטיטו יותר מסתדר לאישיות שלה