5 תשובות
בטח! קודם כל עליי להבין ממה נובע החוסר ביטחון.
ממה אתה מתבייש?
אתה מיוחד ואין עוד אדם כמוך ולכן אין סיבה שלא תרגיש טוב עם עצמך
תזמוך על עצמך שאתה היחיד שמכיר את עצמך כמו שצריך ותהיה בטוח בעצמך בכל צעד שאתה עושה
אחשלי היקר יחתיח
אללה אחשלנו גברי ביותר אתה יא נשמה של סנאי