98 תשובות
נטרף.
אנחנו נחשבים טורפי על, כי אנחנו אוכלים הכול, צומח וחי
טורף.
טורף.
טורף
שואל השאלה:
תאכלס אנחנו גם וגם לא? כי גם טורפים אותנו (בעלי חיים)
תאכלס אנחנו גם וגם לא? כי גם טורפים אותנו (בעלי חיים)
אנונימית
זה ביולוגית לא נכון. אנחנו יצור צמחוני
טורף אנחנו אוכלים הכל ליטרלי
אוכלי כל
לא אנחנו רק צמחוניים. את יכולה אפילו להתסכל על השיניים שלך.
שואל השאלה:
אתם יודעים שאנחנו גם נחשבים לבעל חיים אבל מתקדם זהו.
אתם יודעים שאנחנו גם נחשבים לבעל חיים אבל מתקדם זהו.
אנונימית
אנחנו לא אוכלי כל מאמי, אנחנו יצור צמחוני נטרף.
^השיניים שלנו קטנות בגלל האינטליגנציה שלנו כי יש לנו סכום וככה האבולוציה שלנו התפתחה וזה ואנחנו ביולוגית זקוקים לבשר, פשוט יש לנו תחליפים
אנחנו אפילו לא בעל חיים, אין לנו הגדרה בטבע כי אנחנו לא קיימים בטבע. כל מה שאנחנו עושים זה נגד הטבע
אנחנו לא ביולוגית זקוקים לבשר. אם אתה תאכל כל יום בשר אדום חי אתה תמות אחרי שבוע. אתם אוכלים דברים מעובדים.
ויש לנו שיניים שטוחות כי אנחנו צמחוניים.
ויש לנו שיניים שטוחות כי אנחנו צמחוניים.
^^^ דפאק יש כל כך הרבה דברים לא נכונים במשפט הזה
אנחנו לא בראש!
שואל השאלה:
אנחנו כן בעלי חיים אנחנו פשוט מתוחכמים יותר והתפתחנו יותר והרשנו לעצמנו לשים את עצמנו מעל כל הטבע
אנחנו כן בעלי חיים אנחנו פשוט מתוחכמים יותר והתפתחנו יותר והרשנו לעצמנו לשים את עצמנו מעל כל הטבע
אנונימית
שמעי זה לא כזה מסובך ברגע שיש בני אדם שאוכלים גם בשר וגם צמחוני אנחנו נחשבים לטורפי על. לא משנה אם את טבעונית או לא
יש לך טלפון, נגד הטבע. אתה גר בבניין, נגד הטבע. אוכל המבורגר, נגד הטבע.
מגדל כלב, נגד הטבע.
אוכל כל אוכל , נגד הטבע.
מגדל כלב, נגד הטבע.
אוכל כל אוכל , נגד הטבע.
בבקשה אל תקשיבי לכל מי שאומר לך,
האריה לא מפחד מאיתנו, אנחנו מפחדים מהאריה.
האריה לא מפחד מאיתנו, אנחנו מפחדים מהאריה.
מה הקשר לטלפון אימלה מדובר על אוכל
אתם לא אוכלים בשר!! זה שאתם קונים גופה בסופר מצפים אותה התבלינים ומטגנים לא הופך אותכם לאועלי בשר.
אתה לא יכול להפריח אותן, אז אתה אומר שאני מדברת שטויות?
שואל השאלה:
אני לא מקשיבה לכל מי שכתב פה מעניין אותי הדעה של כולם לגבי הנושא וכן אנחנו בעלי חיים אבל מבחינתנו לא וזה שאנחנו נגד הטבע לא ישנה את העובדה שאנחנו כן סוג של בעל חיים
אני לא מקשיבה לכל מי שכתב פה מעניין אותי הדעה של כולם לגבי הנושא וכן אנחנו בעלי חיים אבל מבחינתנו לא וזה שאנחנו נגד הטבע לא ישנה את העובדה שאנחנו כן סוג של בעל חיים
אנונימית
אבל בסופו של דבר זה בשר^^^^^^
האדם לא אכל בשר כל הזמן. הוא אכל בשר רק כאשר האדם היה לי במקומות יבשים מבלי צומח. כמו אפריקה.
אנחנו אכן בעל חיים בלי קשר לכך שהתעשייה האנושית הורסת את הטבע.
ואנחנו אוכלי כל חיות לא מפחדות מאיתנו כי מאיפה להם לדעת שאנחנו יכולים לירות בהם ולאכול אותם עם צ'יפס בצד? וגם בביולוגיה שלנו אנו אוכלי כל וכך הוכח, פעם היו לנו שיניים גדולות וחדות אבל האבולוציה שינתה את זה כי אחרי שסכין ומזלג הומצאו פחות הזדקקנו לזה.
ואנחנו אוכלי כל חיות לא מפחדות מאיתנו כי מאיפה להם לדעת שאנחנו יכולים לירות בהם ולאכול אותם עם צ'יפס בצד? וגם בביולוגיה שלנו אנו אוכלי כל וכך הוכח, פעם היו לנו שיניים גדולות וחדות אבל האבולוציה שינתה את זה כי אחרי שסכין ומזלג הומצאו פחות הזדקקנו לזה.
לא נראלי היא נתנה לבורות שלכם לגיטמציה
אבל אנחנו כן אוכלים בשר, זה לא משנה אם זה נגד הטבע או לא. אנחנו כן אוכלים בשר אז אנחנו כן טורפים. איך את לא מבינה את זה
nina ben די להיות טיפשה
אני סיימתי פיס אאוט
אני סיימתי פיס אאוט
שואל השאלה:
תודה רבה דוקטור פרופסור פטריק חחח❤
תודה רבה דוקטור פרופסור פטריק חחח❤
אנונימית
את אפילו לא יכולה להתקרב לפרה מבלי שהיא תיתן לך בעיטה, איזה טורפת את בדיוק?
אני טיפשה? אני אמרתי עובדות.
nina ben בדוק את הומופובית
גם וגם אבל בכללי בני אדם זה זבל
אנחנו אכלנו בשר כשחיינו במקומות חמים מבלי צומח. במקומות אקזוטיים לא היה צורך בבשר. אני מדברת עובדתית שגם מבחינה ביולוגית הבן אדם צד בעצמו את הבשר ולא חיי הרבה. מהסיבה שהתזונה לא הייתה מתאימה לגוף האדם.
ואתה משווה את פעם שזה לשרוד להיום שזה תעשיות עמק ולקנות מסופר? הם טורפים? הם?
ואתה משווה את פעם שזה לשרוד להיום שזה תעשיות עמק ולקנות מסופר? הם טורפים? הם?
אני ליטרלי ביסית
חחח אבל זה נגד הטבע לא?
לא, כי יש הרבה הומוסקסואליות בטבע
תקשיבי את מתייחסת למילה טורף, הפירוש של זה זה שאנחנו אוכלים בשר וצומח, גם אם אנחנו קונים את זה בסופר זה עדיין נחשב בשר ועדיין מישהו הרג את החיה, כל בני האדם מאז ומתמיד אכלו בשר וזה לא קשור אפילו לגוף שלנו כי עובדה אכלנו בשר וצדנו חיות מאז ומתמיד. איך את כלכך מקובעת אין לי מושג אבל זה שאת קוראת לאנשים פה בורים לא הופך אותך לגאונה. אנחנו טורפי על/אוכלי כל איך שתרצי לקרוא לזה לא משנה כי עובדתית אנחנו אוכלים גם בשר וגם צומח.
כל טוב.
כל טוב.
אולי כדאי שתבדקי את ההגדרה של טורף, קצת קשה לי להתווכח עם ילדה שאומרת שלקנות גופה בסופר הופך אותך לטורפת
בדקתי בשבילך בויקיפדיה חחח תהני
בדומה למרבית מיני הפרימטים, בני אדם הם אוכלי כול, המסוגלים להיזון ממגוון של מזונות מהחי והצומח, ואינם מתמחים בסוג מסוים של מזון.
בדומה למרבית מיני הפרימטים, בני אדם הם אוכלי כול, המסוגלים להיזון ממגוון של מזונות מהחי והצומח, ואינם מתמחים בסוג מסוים של מזון.
שואל השאלה:
שום חיה לא אוכלת בני אדם כי אנחנו שולטים בהם אבל תשימו אדם מבוגר/תינוק ליד אריה או כל טורף אחר הוא בשמחה יעשה מאיתנו ארוחת ערב למשפחה שלו
שום חיה לא אוכלת בני אדם כי אנחנו שולטים בהם אבל תשימו אדם מבוגר/תינוק ליד אריה או כל טורף אחר הוא בשמחה יעשה מאיתנו ארוחת ערב למשפחה שלו
אנונימית
זה טיפשות. ציפור היא אוכלת כל טבעוניים שלה בצדדים.
גם נמייה. העיניים של פונות לצדדים.
אנחנו התחלנו לאכול בשר רק אחרי חטא האדם הראשון
אנונימית
אוקיי אז אם אתה טורף, אתה מסוגל לקחת פרה ולקרוע לה את העור והבשר מבלי שהיא תתנגד ולהתשלט עלייה?
והשיניים שלך יותר שטוחות מחברה שלי
אנחנו לא טורפים. אני יכולה לריב על זה במשך ימים. מבחינה מדעית וביולוגית אנחנו יצור צמחוני. ותמיד היינו.
טורף אבל טכנית נטרף
בגלל שיתושים מוצצים לנו את הדם וכשאנחנו מתים חרקים אוכלים את השאריות האחרונות בגופינו
בגלל שיתושים מוצצים לנו את הדם וכשאנחנו מתים חרקים אוכלים את השאריות האחרונות בגופינו
גםוגם
אוכל כל
טורף חחח
nina, את לא הקשבת בשיעורי ביולוגיה,
השיניים שלנו הן מאוד חדות בגלל שאנחנו אוכלים בשר. אם תסתכלי על השיניים של ג'ירפה או של סוס / כבשה לדוגמא את תראי שיניים עגולות ללא שום שיניים חדות, אל תטעי אנשים, שוב.
השיניים שלנו הן מאוד חדות בגלל שאנחנו אוכלים בשר. אם תסתכלי על השיניים של ג'ירפה או של סוס / כבשה לדוגמא את תראי שיניים עגולות ללא שום שיניים חדות, אל תטעי אנשים, שוב.
ולשאלה, אנחנו טורף על. אנחנו הציידים ההכי אינטיליגנטים וחזקים בעולם וגם אנחנו בראשית שרשרת המזון, אף אחד לא מצליח להתעלות על הכוח שלנו. אז טכנית אנחנו כן יכולים להיטרף, אבל אנחנו לרוב אלה שטורפים.
טורף מהסיבה הפשוטה שיש לנו שתי עיניים בקדמת הפרצוף, דבר שמאפיין טורפים בניגוד לנטרפים שיש להם עיניים בצידי הראש
אם תשאל אותי כולנו טורף וגם נטרף.
בכללי כל החיות גם אריה וטיגריס או לא יודעת מה.
בתכלס שאנחנו מתים החרקים הם אלו שנהנים מאיתנו אזז...
זה גלגל החיים. פעם אנחנו בראש שרשרת המזון ופעם לא.
בכללי כל החיות גם אריה וטיגריס או לא יודעת מה.
בתכלס שאנחנו מתים החרקים הם אלו שנהנים מאיתנו אזז...
זה גלגל החיים. פעם אנחנו בראש שרשרת המזון ופעם לא.
יש לך ספק בכלל מה אנחנו? ברור שטורפים! אנחנו הורסים את העולם וכול בעלי החיים שנמצאים בסכנת הכחדה נמצאים שם בגללנו והרשימה שם רק גודלת
פעם אנחנו היינו טורף שגם נטרף
אבל בעידן שיש היום הטכנולוגיה, כלי נשק, מערכות הגנה הפכו אותנו לראש הטבלה ככה שבני אדם הם לא נחשבים נטרף אלא טורף על.
אבל בעידן שיש היום הטכנולוגיה, כלי נשק, מערכות הגנה הפכו אותנו לראש הטבלה ככה שבני אדם הם לא נחשבים נטרף אלא טורף על.
איך נטרפים א-
טורף, כי אנחנו לא המזון הקבוע של חלק מבעלי החיים. לפי שרשרת המזון אנחנו טורפי העל. זה שטורפים בני אדם פעם בכמה זמן לא אומר שאנחנו הנטרפים.
במשך 2.5 מיליון שנים בני האדם היו באמצע שרשרת המזון, היו ככל הנראה אוכלים מח עצם שנשארו על ידי טורפים גדולים יותר, צדים בעלי חיים קטנים ומלקטים צמחים מסויגם מסויימים, רק לפני בערך 100-200 קלף שנים כשהסאפיינס התפתח התחיל להיות ציד יותר נרחב של יותר מגוון חיות, לפני 70,000 שנה כשהסאפיינס יצא מאפריקה והתפשט למזרח התיכון, אוסטרליה, אמריקה וכו כלקטים-ציידים שצדו חיות גדולות פעם בכמה חודשים, חיות קטנות באופן תדיר וליקטו צמחים ואז הסאפיינס כבר נחשב "טורף על" שהביא להכחדה של מלא מינים, ככה היה עד המהפכה החקלאית שבה התחיל כל הביות של צמחים וחיות וכל זה וההתרחבות של סאפיינס בעולם עם אימפריות, ממלכות, יישובי קבע וכד' ואז לפני 500 שנה בערך התחילה המהפכה המדעית שהובילה למה שיש לנו היום שבני אדם שולטים בעולם באופן מוחלט
וואו נינה
אם היינו צמחוניים לא היינו אוכלים בשר, חלב וכל זה, אבל אנחנו כן אוכלים, אז אנחנו אוכלי כל
אם היינו צמחוניים לא היינו אוכלים בשר, חלב וכל זה, אבל אנחנו כן אוכלים, אז אנחנו אוכלי כל
טורף
לא רק שאנחנו נחשבים טורפים אנחנו אנחנו טורפי על אוכלים גם חי וצומח בדיוק כמו שאמרו מעלי
טורפים,יתר על כן;טורפי-על.
בני האדם-הומוספיאנס קרניבורים* מטבעם,איזה שטויות במיץ. (*תיקון קטן-"why are we here" האיר את עיניי:אומניבורים)
nina מספיק להפוך את הקערה על פיה,העובדה שאת ניזונה מזרעונים למחייתך ומאידך-גיסא מנסה נואשות להלחם מול המערכת האקולוגית לא מהווה אינדיקטור לדבר שלא תטעי(ותטעי),
get over it.
אף אחד מהאנשים בדיון לא בור,ההפך הוא הנכון.
כל ההערות האקנטרניות חסרות הטעם ולא בכדי האלו הם רק בגדר אד הומינם ותו לא,מראה על צרות אופקים ורמת דיון וארגומנטציה נמוכה.
כמו שכבר אמרו לפני,זו רק האטימות שלך שסותמת את הגולל בגרידא,צר עולמיך כנמלה.
הטענות שלך לא ממש רלוונטיות-תראי מקור מהימן פורמלי בודד(קוריוזים-"מאמרי כורסא", בלוגים-כל דבר העולה בקנה אחד לנישה של פיקציות חסרות ביסוס מתודולוגי ומדעי לב"ב) שתומך בטענות שלך ואז נדסקס,אין טעם להפריח דבר כל עוד לא 'הוכח' *אמפירית*,חסר טעם. הרטוריקה הכשלה לוגית הזו לא מחזיקה מים.. 'נטל ההוכחה' על הכתפיים שלך. עד אז-את סתם זורקת דברים לאוויר וכיו"ב תוקפת איש קש,לחינם.
בני האדם-הומוספיאנס קרניבורים* מטבעם,איזה שטויות במיץ. (*תיקון קטן-"why are we here" האיר את עיניי:אומניבורים)
nina מספיק להפוך את הקערה על פיה,העובדה שאת ניזונה מזרעונים למחייתך ומאידך-גיסא מנסה נואשות להלחם מול המערכת האקולוגית לא מהווה אינדיקטור לדבר שלא תטעי(ותטעי),
get over it.
אף אחד מהאנשים בדיון לא בור,ההפך הוא הנכון.
כל ההערות האקנטרניות חסרות הטעם ולא בכדי האלו הם רק בגדר אד הומינם ותו לא,מראה על צרות אופקים ורמת דיון וארגומנטציה נמוכה.
כמו שכבר אמרו לפני,זו רק האטימות שלך שסותמת את הגולל בגרידא,צר עולמיך כנמלה.
הטענות שלך לא ממש רלוונטיות-תראי מקור מהימן פורמלי בודד(קוריוזים-"מאמרי כורסא", בלוגים-כל דבר העולה בקנה אחד לנישה של פיקציות חסרות ביסוס מתודולוגי ומדעי לב"ב) שתומך בטענות שלך ואז נדסקס,אין טעם להפריח דבר כל עוד לא 'הוכח' *אמפירית*,חסר טעם. הרטוריקה הכשלה לוגית הזו לא מחזיקה מים.. 'נטל ההוכחה' על הכתפיים שלך. עד אז-את סתם זורקת דברים לאוויר וכיו"ב תוקפת איש קש,לחינם.
בעיקרון, כיום אנחנו רק טורפים. אבל פעם היינו גם וגם.
אוכלי כל
אוכלי כל.
אוכלי כל
"טורף" זה הגדרה לסוג חיות לפי מה שאוכלים אבל נטרף לעומת זאת לא.
כל אחד יכול להטרף בעצם, אבל יש טורפים, אוכלי כל, צמחוניים וכו', אין הגדרת "נטרף".
בכל אופן התשובה הפשוטה לשאלה היא שאנחנו טורפים.
בפועל אנחנו אוכלי כל, גם טורפים וגם אוכלים פירות ירקות וכו'.
בתאוריה.. כן אנחנו יכולים להטרף אבל זה לא כלכך קורה בימנו
כל אחד יכול להטרף בעצם, אבל יש טורפים, אוכלי כל, צמחוניים וכו', אין הגדרת "נטרף".
בכל אופן התשובה הפשוטה לשאלה היא שאנחנו טורפים.
בפועל אנחנו אוכלי כל, גם טורפים וגם אוכלים פירות ירקות וכו'.
בתאוריה.. כן אנחנו יכולים להטרף אבל זה לא כלכך קורה בימנו
טורפי על
מי שאומר אחרת לא למד אקולוגיה
מי שאומר אחרת לא למד אקולוגיה
כמה בורות יש כאן.
בני האדם הם טורפים ונטרפים כאחד מבחינה גופנית.
באופן ביולוגי, בני האדם ממוקמים באמצע שרשרת המזון. בעבר, בני האדם היו החיה שחיה יחד במערות, והייתה אוכלת את השאריות בשר שאותן טרפו האריות וכדומה, וצדה חיות קטנות.
אלמלא ההתפתחות המוחית של האדם מבחינה חברתית, טכנולוגית, מחשבתית וכו, היינו נשארים עד היום באמצע שרשרת המזון.
בעקבות ההתפתחות, אנחנו כביכול "שינינו את הכללים", ולכן בראש שרשרת המזון כלומר טורפי על, פשוט כי יש לנו יד רמה על החיות האחרות. ביולוגית אנחנו באמצע, נטרפים על ידי החיות הגדולות, אבל אוכלים את שאריות הבשר שלהם (בנוסף לצמחים כמובן).
בני האדם הם טורפים ונטרפים כאחד מבחינה גופנית.
באופן ביולוגי, בני האדם ממוקמים באמצע שרשרת המזון. בעבר, בני האדם היו החיה שחיה יחד במערות, והייתה אוכלת את השאריות בשר שאותן טרפו האריות וכדומה, וצדה חיות קטנות.
אלמלא ההתפתחות המוחית של האדם מבחינה חברתית, טכנולוגית, מחשבתית וכו, היינו נשארים עד היום באמצע שרשרת המזון.
בעקבות ההתפתחות, אנחנו כביכול "שינינו את הכללים", ולכן בראש שרשרת המזון כלומר טורפי על, פשוט כי יש לנו יד רמה על החיות האחרות. ביולוגית אנחנו באמצע, נטרפים על ידי החיות הגדולות, אבל אוכלים את שאריות הבשר שלהם (בנוסף לצמחים כמובן).
לזאת שחופרת על זה שהאדם צמחוני
פפ אמרת שהאדם לא בעל חיים, ואת חופרת על המילה ביולוגיה, את מבינה ש*ביולוגית* האדם נחשב בעל חיים, נכון? מעניין כמה קיבלת בביולוגיה באמת
פפ אמרת שהאדם לא בעל חיים, ואת חופרת על המילה ביולוגיה, את מבינה ש*ביולוגית* האדם נחשב בעל חיים, נכון? מעניין כמה קיבלת בביולוגיה באמת
טורף.
ממה אנחנו נטרפים בדיוק? אם נהיה מספיק זהירים לא יקח אותנו איזה נשר לקן שלו.
ממה אנחנו נטרפים בדיוק? אם נהיה מספיק זהירים לא יקח אותנו איזה נשר לקן שלו.
טורף
למרות שיש קניבלים
למרות שיש קניבלים
טורף על למרות שגם סוג של נטרף כי בסוף הגופה שלנו נטרפת
טורף
myn@me^
זה שאנחנו אוכלים צומח וחי לא אומר שאנחנו טורפי על
זאת לא ההגדרה של טורפי על
יש מלא חיות שאוכלות צומח וחי ולא טורפות על נגיד כמו השועל ומינים מסויימים של קופים
ההגדרה של טורף על הוא טורף שאין לו אויבים טבעיים חוץ מהמין שלו
זה שאנחנו אוכלים צומח וחי לא אומר שאנחנו טורפי על
זאת לא ההגדרה של טורפי על
יש מלא חיות שאוכלות צומח וחי ולא טורפות על נגיד כמו השועל ומינים מסויימים של קופים
ההגדרה של טורף על הוא טורף שאין לו אויבים טבעיים חוץ מהמין שלו
טורף
הבנו נינה את צמחונית אבל זה לא אומר שהאחרים פה הם צמחונים ,ואנחנו טורף לא נטרף
אנונימי
בני אנוש נחשבים כטורפים
מניאקים
אנונימי
אנחנו יכולים להיות טורפים- אכילת צמחים וחיות וכולי (ויש גם קניבלים)
וגם נטרפים- כריש או תנין יכול לתת לנו איזה ביס>.< אה וגם קניבלים יכולים לאכול אותך אופס
וגם נטרפים- כריש או תנין יכול לתת לנו איזה ביס>.< אה וגם קניבלים יכולים לאכול אותך אופס
נטרף זה חיה שיש לה טורפים שיש משהו שרוצה לאכול אותה. אותנו אף אחד לא רוצה לאכול לכן אנחנו טורפי על. אנחנו טורפים אבל אף אחד לא טורף אותנו.
yuvaladiv
אמרתי לתת ביס לא שיאכלו אותנו
אמרתי לתת ביס לא שיאכלו אותנו
שניהם:)
טורף על
'לא רופא' צודק.
אנונימית
אה אז לאכול בשר מסופר זה לא לאכול בשר? אז מה מוכרים לנו בסופרים, זבל בצורת בשר?
חח חח בני אדם טורפים כל חייה אפשרית....
סינים בעיקר ...
מי שרוצה יכול....
סינים בעיקר ...
מי שרוצה יכול....
nina
למשך רוב ההיסטוריה שלנו כבני אדם, חיינו כציידים לקטים, את נותנת דוגמאות רבות לכך שאנחנו "לא מצליחים להשתלט על x ולטרוף", אבל זה לא נכון, לא ככה חיינו.
בני האדם הם חיה חברתית, ותמיד פעלנו בקבוצות, אם תקחי קבוצה של בני אדם, לפחות עד המהפכה החקלאית, הם בקלות יוכלו לצוד בערך כל חיה בטבע.
"אנחנו לא ביולוגית זקוקים לבשר. אם אתה תאכל כל יום בשר אדום חי אתה תמות אחרי שבוע. אתם אוכלים דברים מעובדים.
ויש לנו שיניים שטוחות כי אנחנו צמחוניים."
אוקיי, מההתחלה. היינו ציידים לקטים מיליוני שנים. אם היית חיה בחברת ציידים לקטים לפני 20 אלף, 50 אלף, 200 אלף, ואפילו לפני מיליון ושני מליוני שנים - היית צריכה בשר כדי לשרוד.
את צודקת שאין לנו שיניים בצורה של הרבה קרניבורים (אוכלי בשר), אבל זה כי שיני קרניבורים מתפתחים ללעיסת בשר נא (אדום חי כמו שאמרת), שהוא הרבה יותר קשה ללעיסה מהבשר המבושל שאנחנו אוכלים, והתפתחנו לאכול. אנחנו מבשלים אוכל בין מאות אלפי שנים לכמעט 2 מיליון שנים.
מיליוני שנים שאנחנו משתמשים בכלים, ובעזרתם יכולנו להגיע לאיזורים בחיות שחיות טורפות לא יכלו להגיע אליהם בעצמם, למשל אל מח העצם.
נכון שאנחנו לא יכולים לעכל בשר נא, אבל זה כי לא התפתחנו לאכול בשר נא. התפתחנו לאכול אותו מבושל.
"מעובד" זו מילה שהדרך שבה את משתמשת בה משומש במאות שנים האחרונות, עם ההתפתחות התעשייתית ושל תעשיות הבשר. אבל אכלנו בשר מבושל הרבה הרבה לפני כן.
אנחנו לא נחשבים לאוכלי בשר (קרניבורים), ואנחנו לא נחשבים לצמחוניים (הרביבורים), אנחנו נחשבים לאוכלי כל (אומניבורים).
אומניבור הוא בעל חיים שיש לו את היכולת לאכול ולשרוד מחומרים ממלכת הצמחיים וגם בעלי החיים (כולל ממלכת הפטריות). נכון, כנראה התזונה של בני אדם קדומים היתה מורכבת יותר מצמחים מאשר בשר, אבל אנחנו לא מותאמים לאכול רק צמחים, והיינו מתפתחים שונה אם היינו צמחוניים. בכלל, איך את חושבת שהשגנו ויטמין 12 למשל לפני מאות אלפי שנים?
"אנחנו אפילו לא בעל חיים, אין לנו הגדרה בטבע כי אנחנו לא קיימים בטבע. כל מה שאנחנו עושים זה נגד הטבע"
נתחיל עם "בעלי החיים". אנחנו כן נחשבים בעלי חיים, זו עובדה של הקלדיסטיקה. אנחנו שייכים לענף בעלי החיים, לענף המיתרניים, לענף היונקים, לענף הפרימטים וכו.. אם תקחי את כל התכונות הביולוגיות שבעלי החיים חולקים במשותף, את לא תוכלי להוציא את בני האדם מהקטגוריה הזו. הם יהיו חלק ממנה. ותמיד נישאר בעלי חיים.
נכון, מאז התפתחות הטכנולוגיה אנחנו הגדרנו את התוצרים שלנו כ"מלאכותיים" להבדיל מטבעיים, אבל התוצרים שלנו לא יוציא אותנו מהקלדיסטיקה. אנחנו עדיין חלק מהטבע, משפיעים עליו ומושפעים ממנו.
אלו העובדות. את יכולה להכחיש אותן ואת יכולה לקבל אותן, הן יהיו נכונות. בלי קשר אני מסכים איתך שאנחנו כבר לא צריכים לאכול בשר כדי לשרוד ויש מספיק תחליפים אז טבעונות זו כנראה העמדה המוסרית הנעלה במצב הזה.
למשך רוב ההיסטוריה שלנו כבני אדם, חיינו כציידים לקטים, את נותנת דוגמאות רבות לכך שאנחנו "לא מצליחים להשתלט על x ולטרוף", אבל זה לא נכון, לא ככה חיינו.
בני האדם הם חיה חברתית, ותמיד פעלנו בקבוצות, אם תקחי קבוצה של בני אדם, לפחות עד המהפכה החקלאית, הם בקלות יוכלו לצוד בערך כל חיה בטבע.
"אנחנו לא ביולוגית זקוקים לבשר. אם אתה תאכל כל יום בשר אדום חי אתה תמות אחרי שבוע. אתם אוכלים דברים מעובדים.
ויש לנו שיניים שטוחות כי אנחנו צמחוניים."
אוקיי, מההתחלה. היינו ציידים לקטים מיליוני שנים. אם היית חיה בחברת ציידים לקטים לפני 20 אלף, 50 אלף, 200 אלף, ואפילו לפני מיליון ושני מליוני שנים - היית צריכה בשר כדי לשרוד.
את צודקת שאין לנו שיניים בצורה של הרבה קרניבורים (אוכלי בשר), אבל זה כי שיני קרניבורים מתפתחים ללעיסת בשר נא (אדום חי כמו שאמרת), שהוא הרבה יותר קשה ללעיסה מהבשר המבושל שאנחנו אוכלים, והתפתחנו לאכול. אנחנו מבשלים אוכל בין מאות אלפי שנים לכמעט 2 מיליון שנים.
מיליוני שנים שאנחנו משתמשים בכלים, ובעזרתם יכולנו להגיע לאיזורים בחיות שחיות טורפות לא יכלו להגיע אליהם בעצמם, למשל אל מח העצם.
נכון שאנחנו לא יכולים לעכל בשר נא, אבל זה כי לא התפתחנו לאכול בשר נא. התפתחנו לאכול אותו מבושל.
"מעובד" זו מילה שהדרך שבה את משתמשת בה משומש במאות שנים האחרונות, עם ההתפתחות התעשייתית ושל תעשיות הבשר. אבל אכלנו בשר מבושל הרבה הרבה לפני כן.
אנחנו לא נחשבים לאוכלי בשר (קרניבורים), ואנחנו לא נחשבים לצמחוניים (הרביבורים), אנחנו נחשבים לאוכלי כל (אומניבורים).
אומניבור הוא בעל חיים שיש לו את היכולת לאכול ולשרוד מחומרים ממלכת הצמחיים וגם בעלי החיים (כולל ממלכת הפטריות). נכון, כנראה התזונה של בני אדם קדומים היתה מורכבת יותר מצמחים מאשר בשר, אבל אנחנו לא מותאמים לאכול רק צמחים, והיינו מתפתחים שונה אם היינו צמחוניים. בכלל, איך את חושבת שהשגנו ויטמין 12 למשל לפני מאות אלפי שנים?
"אנחנו אפילו לא בעל חיים, אין לנו הגדרה בטבע כי אנחנו לא קיימים בטבע. כל מה שאנחנו עושים זה נגד הטבע"
נתחיל עם "בעלי החיים". אנחנו כן נחשבים בעלי חיים, זו עובדה של הקלדיסטיקה. אנחנו שייכים לענף בעלי החיים, לענף המיתרניים, לענף היונקים, לענף הפרימטים וכו.. אם תקחי את כל התכונות הביולוגיות שבעלי החיים חולקים במשותף, את לא תוכלי להוציא את בני האדם מהקטגוריה הזו. הם יהיו חלק ממנה. ותמיד נישאר בעלי חיים.
נכון, מאז התפתחות הטכנולוגיה אנחנו הגדרנו את התוצרים שלנו כ"מלאכותיים" להבדיל מטבעיים, אבל התוצרים שלנו לא יוציא אותנו מהקלדיסטיקה. אנחנו עדיין חלק מהטבע, משפיעים עליו ומושפעים ממנו.
אלו העובדות. את יכולה להכחיש אותן ואת יכולה לקבל אותן, הן יהיו נכונות. בלי קשר אני מסכים איתך שאנחנו כבר לא צריכים לאכול בשר כדי לשרוד ויש מספיק תחליפים אז טבעונות זו כנראה העמדה המוסרית הנעלה במצב הזה.
בני אדם הוא הטורף הכי גדול בטבע.
לבני(זה נשמע כמו בני חחחחח) אדם יש לרוב איבר מין למשל-לבנות יש וגאינה ולבנים יש פינס וכיוצא בזה...למשל אפשר להציג את זה ככה "לבנים יש פין,לבנות יש פות" ואז גם הומור וזה...
ביצוע:מיצג לירי עם קומדיה מצחיקי לדוגמא.
ביצוע:מיצג לירי עם קומדיה מצחיקי לדוגמא.
קישורים מצורפים:
אנונימי
לבני(זה נשמע כמו בני חחחחח) אדם יש לרוב איבר מין למשל-לבנות יש וגאינה ולבנים יש פינס וכיוצא בזה...למשל אפשר להציג את זה ככה "לבנים יש פין,לבנות יש פות" ואז גם הומור וזה...
ביצוע:מיצג לירי עם קומדיה מצחיקי לדוגמא.
ביצוע:מיצג לירי עם קומדיה מצחיקי לדוגמא.
קישורים מצורפים:
אנונימי
טורף
באותו הנושא: