5 תשובות
שעווה?
גילוח?
בגיל 13 זה נורמלי אל תדאגי...
גילוח?
בגיל 13 זה נורמלי אל תדאגי...
לייזר
שעווה, גילוח, מכונה, לייזר
אנונימית
אחותי אני התחלתי לעשות שעווה בגיל 11
אם זה מפריע לך תעשי שעווה אל תגלחי בבקשה זה צומח כפול וקוצני כזה ולא נעים ובולט ושחור.
בינתיים תעשי שעווה ובגיל 15/16 תעשי לייזר
אם זה מפריע לך תעשי שעווה אל תגלחי בבקשה זה צומח כפול וקוצני כזה ולא נעים ובולט ושחור.
בינתיים תעשי שעווה ובגיל 15/16 תעשי לייזר
כרגע שעווה
עוד כמה שנים תעשי לייזר.
עוד כמה שנים תעשי לייזר.