22 תשובות
הראשון זה x בריבוע?
39x+108
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה בריבוע
אנונימי
מה בריבוע?
שואל השאלה:
לא נתן לי לכתוב
אנונימי
שואל השאלה:
האיקס
אנונימי
אם זה בריבוע תעשה נוסחת השורשים.
שואל השאלה:
אני צריך את כל הדרך
אנונימי
a=3
b= 36
c= 108
משווה לאפס מחלק בשלוש ועושה טרינום
שואל השאלה:
כן רק שאין לי מושג איך עושים טרינום
אנונימי
זה טרינום
לא חייב לעשות טרינום אפשר לעשות גם נוסחת השורשים יש שתי דרכים או טרינום או נוסחת השורשים.
פשוט תשווה את המשוואה ל-0 ותתחיל להציב בנוסחה.
הטרינום זה (6+) בריבוע
(איקס פלוס שש) בריבוע תיקון
לעשות נוסחת השורשים זה סתם יותר ארוך ובזבוז זמן
אני ממליצה לעשות בנוסחת השורשים נכון זה ארוך אבל לי זה יותר קל.
תעשה מה שיותר קל לך.
תעשי*
*לא הוצאתי גורם משותף של 3 בהתחלה
a=3
b=36
c=108
ac=324

ובחרתי את המכפלה של 18 ו18. (כדי להגיע ל36)
אז 3x^2+18x+18x+108
+(3x(x+6
18(x+6)

(18+3x)* ( x+6)
שואל השאלה:
תודה לכולם הגשתי
אנונימי
45x+108
אנונימית