6 תשובות
כן תרשמי :)
כן. תזמי את השיחה ותרשמי, אין לך מה להפסיד (:
כןן תשלחי לו מה יש לך להפסיד :)
כןכן תיזמי
תנסי לשלוח פוסטים מצחיקים/סרטונים מגניבים
השיחה תיפתח לתחביבים אולי או מוזיקה שאתם אוהבים דברים כאלה
תרשמי , אין לך מה להפסיד , גם אם הוא דיבר איתך עד כלכך מאוחר זה אומר שיש לו עניין בך
שואל השאלה:
מה לרשום לו? מה קורה? השיחה לא תזרום ככה
אנונימית