6 תשובות
אם את לא רוצה לספר את יכולה בנתיים לא לספר
ולקיים כמה שיותר בלי.
אם את ממש צריכה לספר כדי לעשות דברים אז תספרי בקטנה לא שאת מתחזקת או חוזרת בתשובה.. אלא רק שאת רוצה לאכול כשר.
או למשל תעזבי את נושא הכלים בשריים וחלבים אבל אל תאכלי בשר לא כשר ותחכי זמן בין בשר לחלב את יכולה לעשות את זה גם בלי לספר.
רוב הדברים אםשר לעשות בלי לספר
תשמעי שאני גם לא סיפרתי ממש וזה קשה אבל כל עוד את לא מרגישה מוכנה אל תעשי את זה
אני גם לא מרגישה מוכנה עדיין.
אצלי זה כנראה יותר פשוט כי המשפחה מסורתית אז מדליקים נרות שבת גם לפני שהתחזקתי ויש הפרדה של כלים ומילדות הורגלתי לחכות בין בשר לחלב ובבית שלנו יש רק כשר ומשאני קטנה לי דו אותי לקרוא ק"ש בלילה.
אז תנסי כמה שיותר בתוך כל הבלאגן למצוא מה את יכולה לעשות ואיך ועל הצד הטוב ביותר :)
ולקיים כמה שיותר בלי.
אם את ממש צריכה לספר כדי לעשות דברים אז תספרי בקטנה לא שאת מתחזקת או חוזרת בתשובה.. אלא רק שאת רוצה לאכול כשר.
או למשל תעזבי את נושא הכלים בשריים וחלבים אבל אל תאכלי בשר לא כשר ותחכי זמן בין בשר לחלב את יכולה לעשות את זה גם בלי לספר.
רוב הדברים אםשר לעשות בלי לספר
תשמעי שאני גם לא סיפרתי ממש וזה קשה אבל כל עוד את לא מרגישה מוכנה אל תעשי את זה
אני גם לא מרגישה מוכנה עדיין.
אצלי זה כנראה יותר פשוט כי המשפחה מסורתית אז מדליקים נרות שבת גם לפני שהתחזקתי ויש הפרדה של כלים ומילדות הורגלתי לחכות בין בשר לחלב ובבית שלנו יש רק כשר ומשאני קטנה לי דו אותי לקרוא ק"ש בלילה.
אז תנסי כמה שיותר בתוך כל הבלאגן למצוא מה את יכולה לעשות ואיך ועל הצד הטוב ביותר :)
אנונימית
כל הכבוד גאה בך
ויש הרבה רבנים שיכולים לעזור
פשוט תעשי מה שאת אוהבת. ותסבירי להורים שלך שאם הם לא רוצים לתמוך בהחלטה שלך אז סבבה אבל שפשוט לא יפריעו לך
הדבר היחידי שאפשר לומר לך זה כל הכבוד ולכי בדרך שאת מאמינה בה
בעניין כזה לא צריך לעניין אותך מה יגידו
באותו הנושא: