7 תשובות
להגיד לי מה הפירוש של נאין סטפן נאין
באמת אבל
אין הרבה מה לעשות עם זה מחוץ לגרמניה, אבל יהיה לך ממש קל ללמוד יידיש
מזה הכלב הזה grman bzrvatin
לא מדברים גרמנית רק בגרמניה גם בשוויץ ואוסטריה זה שפה די מדוברת במזרח אירופה
לצעוק הייל
אנונימי
כל הכבוד לך כי גרמנית שפה מורכבת ו-קשה,

נתקלתי פעם במישהו בארץ שדיבר אל הכלב שלו ב-גרמנית חחח.........
אותי פעם החברה ה-שוויצרית שהייתה לי(מ-ציריך במקור,אח"כ עברה לעיר ליד) ניסתה ללמד גרמנית
הרמה שלי ב-גרמנית היא כמו של בן 9 (=בכלל לא מקצועי)
אני בכלל לא מדבר גרמנית כמו מקצוען
שווה להשקיע ב-גרמנית ויש לי המון מה לשפר בה
שפה דווקא מרכזית שמדברים ב:
גרמניה,אוסטריה,בלגיה,שוויץ,לוקסמבורג,ליכטנשטיין,נמיביה (מדינה באפריקה שחוץ מאנגלית מדברים בה גם גרמנית כי הייתה שטח חסות גרמני)
גם היום במזרח אירופה ע ב-מדינות השונות שולטים+לומדים גרמנית
בנוסף:
יש המון גרמנים גם ב-ארה"ב ב-קנדה
תוכלי ללמד גרמנית
עבודה הקשורה ל-תירגום
עבודה שקשורה לישראלים גרמנים למשל (אפילו במסחר) וכיוצא בזה

כל טוב