5 תשובות
זה בסדר, זו לא מילת גנאי.
מה הבעיה בלרגיד שחורים? זה כמו לאגיד לבנים.. אני בן אדם לבן והוא בן אדם שחור זה כולה צבע עור זה תופס גם עם צהוב או כחול
אפשר לומר שחורים או כההי עור ואם יש לך אישור מיוחד יכול להגיד את מילת הn
זה בסדר
כן,
זה כמו להגיד
אנשים לבנים, מזרחים, אשכנזים, שחורים, יהודים...
זה לא פוגע באיזושהי צורה
זה כמו להגיד
אנשים לבנים, מזרחים, אשכנזים, שחורים, יהודים...
זה לא פוגע באיזושהי צורה
אנונימית
באותו הנושא: