7 תשובות
איפה שהרמקול תלחצי ותעשי על האיקס עם הרמקול
שואל השאלה:
אני יודעת אבל עדיין שומעים אותה רק ביותר חלש
אם אסןר לך להשתיק אז לחבר למחשב אוזניות אלחוטיות ולשים על הנמוך ביותר ולהשאיר את האוזניות על השולחן
או בלוטוס ולשים את הבלוטוס במקום אחר בבית חח
יש לך במיקרופון אפשרויות ותלחצי על ליב קומפיוטר אודיו
KMP
יש אפשרות כזאת בזום להשתיק אותו רק לא זוכרת איפה חח