5 תשובות
אני בת אז אני אגיד מה מעלה לי בבנים :)
קודם כל האופי שלהם..
וגם שהם רגישים- אני לא יודעת למה אבל זה ממש מושך אותי. כאילו שהם יוצאים מהקטע הזה של אני גבר ובאמת מראים את הרגשות שלהם.
עוד משהו זה שהם מגנים על חברים שלהם, זה באמת מראה שהם חברים טובים וזה.
יש עוד אבל אני לא יודעת ככ איך להסביר.. מקסימום אני אערוך את התשובה אחרכך
קודם כל האופי שלהם..
וגם שהם רגישים- אני לא יודעת למה אבל זה ממש מושך אותי. כאילו שהם יוצאים מהקטע הזה של אני גבר ובאמת מראים את הרגשות שלהם.
עוד משהו זה שהם מגנים על חברים שלהם, זה באמת מראה שהם חברים טובים וזה.
יש עוד אבל אני לא יודעת ככ איך להסביר.. מקסימום אני אערוך את התשובה אחרכך
עוד כמה פעמים נראה פה את אותה שאלה? פשוט תסתכל על שאלות ישנות יותר באותו נושא
אופי טוב, כל השאר בונוס
אופי, רגישות וכל השאר בונוס
שהוא אומר לי שהוא אוהב אותי מאוד ושאני ממש חשובה לו וכשאנחנו רק שנינו ביחד ושהוא מפתיע אותי ושהוא שר ליושאנחנו יושבים ביד כשקר בחוץ ואנחנו מתכרבלים אחד עם השני....וכאלה
באותו הנושא: