8 תשובות
שואל השאלה:
חחח זה כל כך מטומטם אין סיכוי שהייתי לובש משהו כזה!!! הייתי בחתונה לפני הסגרים ואחד החברים שלי לבש את זה וואי איך שהבנות הסתכלו עליו סתם זה עלה לדיון פה ואמרתי לו שאין סיכוי שמישהו היה מוכן ללבוש חחח
אנונימי
זה ממש לא מכבד, זה כבר בושה לבוא ככה לעשות מעצמך בושות, מה הלוז עם הדור שלנו, טיפת הכבוד המינמלי אין כבר?
לא
חחח אהבתי
חחח, לא. לחתונה לובשים חליפה.
הצחקת אותי
אני בת,וזה היה מביך...