3 תשובות
שואל השאלה:
אני מתוסכלת, אני אף פעם לא יודעת לאיזה בגדים אני מתחברת, אני מזמינה מזמינה ובסוף נשאר בארון ולא לובשת, חרם על הכסף.. יש לי בגדים עם טיקט ואני באמת לא יודעת למה אני מתחברת, אני רואה בנות שיש להן סטייל וממש מקנא.. אני כל הזמן יוצאת בסוף עם טייץ וחולצה.. מה לעשות?
אני מתוסכלת, אני אף פעם לא יודעת לאיזה בגדים אני מתחברת, אני מזמינה מזמינה ובסוף נשאר בארון ולא לובשת, חרם על הכסף.. יש לי בגדים עם טיקט ואני באמת לא יודעת למה אני מתחברת, אני רואה בנות שיש להן סטייל וממש מקנא.. אני כל הזמן יוצאת בסוף עם טייץ וחולצה.. מה לעשות?
תתייעצי, לא בושה לקבל עזרה בענייני לבוש
תנסי ממש למצוא את הסטייל שאת מתחברת ושאת יודעת שאת תלבשי אותו.גם לפני שאת מזמינה תראי ביקורות וגם את מוזמנת להתייעץ איתנו ולשים קישור לבגד אבל כמובן שזה רק התייעצות ורק את תחליטי אם זה יפה בעינייך או לא:)בהצלחה❤
באותו הנושא: