3 תשובות
אני לא.
אנונימי
תתחסני,אנחנו רוצים לצאת מיזה אם הייתי בגיל הייתי מתחסנת
אני לא מתחסן אבל אני ממליץ בחום לאחרים להתחסן כדי שלא יהיה סגר נוסף
באותו הנושא: