5 תשובות
אני שמחה בשבילך , וכן :)
אנונימית
כל כך שמחה בשבילך! הכי כיף שיש בן אדם שאת מרגישה 100 אחוז פתוחה איתו
שמחה בשבילך :) וכן, יש לי
מעולם לא הרגשתי שיש לי מישהו כזה באמת אני דווקא לאחרונה יש לי חברה ממש טובה ואנחנו די קרובים
יש לי חברה הכי טובה אבל בזמן האחרון אני מרגיש שלא אכפת לה ממני
באותו הנושא: