6 תשובות
מאותה סיבה שמעשנים או כל הרגל מגונה אחר כי זה כיף ומחפשים איך לברוח מהמציאות
אם היית שואלת אותי עדיף להמשיך לחיות אורח חיים טוב מאשר להיות שיכור בתחתית של החברה
כי זאת תקופה קשה והם רוצים להשתחרר כי זה משאלכוהול עושה אבל בזמן השחרור לא אכפת להם שהם הורגים תאים במוח והורסים לעצמם את החיים
כי זה כיף ואת צוחקת הרבה
אני לא
זה נותן הרגשה טובה כזאת של היי וכאילו שום דבר לא אכפת לך וזה כיף.