7 תשובות
הבטעם עוף הרגיל נראלי
שואל השאלה:
אני פיקנטי הכי טעים
אנונימי
מנה חמה בטעם מנה חמה. זה מדהים אין דברים כאלה
פסטה ברוטב פיצה
שואל השאלה:
לול
אנונימי
קוסקוס
דיי איזה אשכנזי אני אין לי כח