7 תשובות
אתה לא חייב חח
גם אני
אני גם לא אוהבת לקרוא לאנשים בשם חיבה זה לא בא לי טבעי
זה לא אומר שאם לאחרים זה בא טבעי הם יותר מוצלחים חברתית ממך, מה פתאום
זה לא אומר שאם לאחרים זה בא טבעי הם יותר מוצלחים חברתית ממך, מה פתאום
זה אכן מציק אל תעשה זאת
שואל השאלה:
לא אומר שזה בגלל זה אבל נראלי שזה עוזר כנראה.
לא משהו בליצור חברים בלי מסגרת וגם עם מסגרת זה די קשה
לא אומר שזה בגלל זה אבל נראלי שזה עוזר כנראה.
לא משהו בליצור חברים בלי מסגרת וגם עם מסגרת זה די קשה
אנונימי
יש לי שמות חיבה רק לחבר והחברה הכי טובים שלי
כל השאר לאדעת למה מביך אותי לקרוא לאנשים ככה מרגיש מוזר
כל השאר לאדעת למה מביך אותי לקרוא לאנשים ככה מרגיש מוזר
באותו הנושא: