9 תשובות
פיזיקה ובילוגיה
פיזיקה זה המקצוע הכי חשוב מביניהם, הוא עוזר מאוד אם תרצי להתקבל לאוניברסיטה ובילוגיה זה פשוט מקצוע מעניין
אנונימית
הייתי בוחרת ביולוגיה וכימיה כי אני יותר מתחברת לזה, אבל את צריכה לבחור על פי מה שנוח לך לא לנו
תרחיבי מה שאת רוצה כי אם תרחיבי מה שאנחנו אומרים אז יש סיכויים שאת לא תאהבי את זה וסתם תתקעי....

ואני מעדיפה כימיה
ביולוגיה ופיזיקה
תואר בביולוגיה מאשר לימודי ווטרינר
פיזיקה מקצוע חשוב
אני בביולוגיה וזה ממש מעניין לומדים על דברים בגוף שלנו וזה דברים שטוב לדעת
בכימיה ופיזיקה אני לא נמצאת אבל אני יודעת שבפיזיקה יש הרבה חישובים ומתמטיקה אז אם זה מעניין אותך ואת.ה טוב בזה אז זה מתאים לך
פיזיקה וביולוגיה
בילוגיה וכימיה קודם כל ביולוגיה ממש מעניין אני לומדצ בזה אבל אם היה כימיה ברור שהייתי הולכת.. לכימיה.