16 תשובות
כן.
כןכןעןכןןככןכןןכןכןן אמאלהה
כ ן
כןכןכן
כן זה נחמד
זה מדהים
לא ידעתי שבנות אוהבות שבנים עצובים
לא זה תינוקי, לא יודעת למה אוהבים תינוקןת בגן.
כנראה שאני מושך את כל הבנות בעולם
4AM
גם כשהם מחייכים אבל חיוך אמיתי
שואל השאלה:
כן כן כן כןן.
בגדול אני לא יודעת להתמודד עם רגשות אז אני נמנעת מהשאלה
כןן
KMP
כןכןכן אבל כשהוא נפתח ספציפית אליי ובוכה רק אצלי אמאלהלה
אנונימית
רק אם זה קורה פעם ב
אנונימית