4 תשובות
להחזיר
תחזירי, זה ממש יפה וגם לי יש. פשוט הורדתי את הסטורים שהרגשתי שהם כבר מכוערים.
אם את אוהבת תשאירי. שימי פס על מה שחושבים אם את רוצה שיהיה לך הייליט תשאירי ותעשי מה שבאלך :)