תשובה אחת
זה כן עשה תופעות לוואי, בהתחלה הן היו קשות
כל הפצעונים יצאו בבת אחת
היה לי יובש מטורף בשפתיים ובפנים
כאבי גב, כאבי שרירים
אבל זה היה שווה כל רגע. תוך ארבעה חודשים הכל הכל עבר לי והפנים שלי נהיו חלקות לגמרי, לא רק בתחושה אלא גם במראה ובמרקם העור.
אני אישית לקחתי את הכדורים האלה הרבה מאוד זמן בהמלצת ובליווי רופא העור כמובן, ולאט לאט המינון של הכדורים ירד, אבל בכל זאת זה היה שווה ה-כ-ל.