3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
פוגרום הוא פרעות, רצח, שריפת כפרים, אונס. פשוט טרור על קבוצה מסוימת של אנשים.
פוגרום קישינב היה הפוגרום ההכי גדול שהיה, הוא גרם ליהודים לעלות לישראל ולברוח מרוסיה.
פוגרום קישינב היה הפוגרום ההכי גדול שהיה, הוא גרם ליהודים לעלות לישראל ולברוח מרוסיה.
הנה קישור שיכול לתת מענה לשאלתך
באותו הנושא: