12 תשובות
שואל השאלה:
חחחח כתוב שצריך מייפל לתערובת
אנונימית
אם אתה רוצה קילקול קיבה לך על זה
שניצל עם מייפל?
אוי מה זה
מה ממתי בשניצל יש מייפל-
אוי פשוט תקחי את העוף תצפי אותו בקמח ואז בביצה ואז בפירורי לחם(אם את רוצה עם שומשום אפשר) ואז תטגני
אם זה בסגנון כזה תשימי דבש במקום
אבל ממש לא חייב את זה
שואל השאלה:
חחח סבבה תודה לכולם❤
אנונימית
לתמצית וניל אין טעם מתוק.
תטעמי את זה. זה דוחה. זה רק בשביל הריח.
מקסים
מה זה המתכון הזה חח
מייפל בשניצלים?